تعمیر پنجره دوجداره یک امر کاملا ضروری و مهم برای استفاده بهتر و مناسب از این محصول میباشد. این مدل درب و پنجره با اصول خاصی مهندسی و طراحی میشود. نصب و تعمیر پنجره دوجداره باید توسط افراد با تجربه و ماهر انجام شود. علت اینکه می‌گوییم تعمیر پنجره دوجداره باید توسط افراد خبره راه اندازی و نصب شود این است که درب و پنجره upvc باید به درستی نصب، نگهداری و استفاده شود تا بتوان سال های زیادی از کارایی آن بهره برد اما به دلیل اینکه هر کسی این اصول مهم را رعایت نمیکند بعدها دچار مشکلاتی میشود که قطعا با تعمیر پنجره دوجداره یا تعویض پنجره آهنی این مشکل حل خواهد شد.

درب و پنجره دوجداره UPVC

تعمیر پنجره دوجداره این ویژگی را دارد و به ما این اطمینان را میدهد که همه قطعات و ملزومات آن قابل تعمیر و یا تعویض هستند که با قیمت مناسب این کار انجام میشود. درب و پنجره دوجداره UPVC دارای ویژگی و مزایای منحصر به فردی میباشد که امروزه اکثریت مردم به مزایای مفید آن پی برده اند که دو مورد از این مزایا شامل صرفه جویی در انرژی و عایق بندی حرارتی و صوتی میباشد.

تعمیر پنجره UPVC یکی از مهم ترین و اساسی ترین کارهای نگهداری انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی میباشد و این کار کاملا تخصصی است و باید به دست متخصصان با تجربه ای که در این زمینه فعالیت می کنند انجام شود.

با این که تعمیر پنجره UPVC و رگلاژ پنجره دو جداره باید توسط متخصص انجام شود ولی با این حال امروزه در اکثر ساختمان های نوساز از درب و پنجره UPVC استفاده میکنند حتی بسیاری از ساختمان ها تعویض پنجره قدیمی با دوجداره آهنی و آلومینیومی خود را با انواع در و پنجره دوجداره یو پی وی سی معاوضه کرده اند.

برای رگلاژ و تعمیرات پنجره upvc دوجداره با اچار آلن باید با فرآیند تولید تا نصب اشنایی داشته باشید در غیر این صورت عواقب زیادی از جمله افتادن کاملا لنگه پنجره را در پی خواهد داشت.

پس لازم است همه افرادی که درب و پنجره های دو جداره استفاده می کنند نحوه صحیح و دقیق نگهداری از آن را به خوبی اطلاع داشته باشند زیرا در صورت عدم نگهداری درست عمر پنجره UPVC کم خواهد شد و باعث پرداخت هزینه های متعدد و اضافی میشود اما نگهداری صحیح باعث جلوگیری از این کار می شود.

برای آشنایی با نحوه نگهداری از درب و پنجره دوجداره UPVC باید با برخی از قسمت های مختلف و ویژگی آنها اطلاعات کافی داشته باشیم.

برخی از اجزای مختلف تعمیر پنجره UPVC

پروفیل UPVC

پروفیل UPVC یک نوع ماده بهبود یافته است از پروفیل دیگر به اسم PVC. این پروفیل از نظر استحکام رتبه بالایی دارد و به هیچ عنوان این گونه پروفیل ها انعطاف پذیر نیستند.

 به همین دلیل از این نوع پروفیل UPVC برای برای حرارت و عایق صدا استفاده می کنند، پروفیل UPVC از نظر جنس و وزن کاملا سبک است و دارای عمر بالا می باشد.

اگر بخواهیم برای تعمیر پنجره UPVC از این نوع پروفیل استفاده کنیم و فضای خالی بین آنها را پر کنیم و استحکام آن را افزایش بدهیم از یک ورقه فلزی به نام گالوانیزه استفاده می کنیم. ورقه فلزی گالوانیزه باعث کاهش عبور امواج از بین پروفیل UPVC می شود.

یراق آلات

یراق آلات پنجره دو جداره UPVC برای ایجاد امنیت بیشتر و کاربردی شدن بیشتر پنجره دوجداره یو پی وی سی نقش بسیار مهم و اساسی دارد. 

باید بدانیم از آن جایی که استهلاک یراق آلات پنجره دو جداره نسبت به قسمت های دیگر بیشتر است آشنایی و نحوه استفاده از یراق آلات برای تعمیر پنجره UPVC بسیار حائز اهمیت است.

یکی از کار هایی که میتوان برای افزایش استحکام و مقاومت پنجره UPVC در برابر خوردگی انجام داد استفاده از یراق آلات با کیفیت است. به طوری که نحوه صحیح باز و بسته شدن درب و پنجره دوجداره upvc بستگی به استفاده از یراق آلات با کیفیت می باشد.

شیشه

شیشه مناسب و خوب برای نصب و اجرای روی پروفیل های upvc در انواع مختلفی وجود دارند مانند دوجداره و یا چند جداره که میتوان برای کاهش هر چه بیشتر مصرف انرژی از این دسته شیشه ها استفاده کرد.

اینگونه شیشه ها به دلیل مقاومت بالایی که در تغییرات زیاد دمایی دارند مانع ورود آلودگی صوتی به داخل ساختمان می شوند.

متخصصانی که در این زمینه فعالیت میکنند برای نصب شیشه دوجداره یو پی وی سی پس از اندازه گیری دقیق پنجره و جایگاهی که شیشه قرار میگیرد مراحل تولید و نصب را اجرا می کنند. نصب صحیح شیشه در جایگاه در بهبود عملکرد پنجره دوجداره UPVC تاثیر مستقیم دارد.

عایق صوتی و دمایی پنجره دوجداره

بخشی که مهم‌ترین اثر در ایجاد عایق صوتی و دمایی را در پنجره دوجداره دارد، شیشه مورد استفاده در این محصول است. درواقع شکستگی شیشه یکی از بیشترین موارد گزارش شده در جریان تعمیر پنجره دوجداره است. علاوه بر کیفیت و جنس شیشه‌های انتخابی، نحوه نصب آن‌ها نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در صورت شکستگی و ترک برداشتن شیشه پنجره، خاصیت عایق آن تا حد زیادی از بین رفته و دچار مشکل می‌شود. پس هر زمانی که در شیشه upvc ایرادی مشاهده کردید، سریعا برای تعمیر پنجره دوجداره خود اقدام کنید تا باعث ایجاد آسیب‌های جدی به upvc نشود.

تعمیر پنجره دوجداره upvc آموزش حرفه ای و گام به گام تعمیر پنجره دوجداره توسط افراد خبره بردیا پنجره

تعمیر پنجره دوجداره شامل:

  1. تعویض یا تعمیر انواع یراق آلات دست دوم
  2. تعویض و تعمیر پنجره upvc
  3. برطرف کردن مشکلات درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی در هنگام باز و بسته شدن
  4. تعمیر و تعویض انواع دستگیره و قفل درب و پنجره یو پی وی سی
  5. تعویض لاستیک های محکم و مناسب اطراف درب و پنجره های دوجداره
  6. همچنین دیگر تعمیرات و تعویض های درب و پنجره های دوجداره که میتوانید برای آگاه شدن و مشاوره رایگان با تیم حرفه ای بردیا پنجره از طریق راه های ارتباطی موجود با ما در تماس باشید.

تعمیر پنجره دوجداره را با مناسب ترین قیمت و بهترین مارک در بردیا پنجره جستجو کنید

تعمیر پنجره و ابزارهای آن:

تعمیر پنجره دوجداره یا رگلاژ پنجره دوجداره و ابزارهای آن شامل زیر شیشه، لاستیک درزگیر، چسب سیلیکون، پیچ بند، دریل، الن، پیچ گوشتی و انبردست میباشد. مهم‌ترین بخش‌هایی که معمولا ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشند، قاب پروفیل، یراق‌آلات و شیشه است.

انتخاب یراق‌آلات مناسب و با جنس خوب نیاز به تعمیر پنجره دوجداره را کاهش می‌دهد. اینها بخشی از ابزار های لازم برای تعمیر می‌باشد.

تعمیر پنجره دوجداره upvc استفاده از کارکنان مجرب و باتجربه در زمینه تعمیر پنجره دوجداره و مشاوره رایگان در این زمینه در سایت بردیا پنجره

محاسبه قیمت پنجره آلومینیومی و UPVC

قیمت پنجره دوجداره را به سادگی میتوان محاسبه کرد البته باید برای رسیدن به قیمت واقعی پنجره دوجداره، لازم است ابعاد دقیق پنجره را داشته باشیم. درواقع قیمت پایه درب و پنجره دو جداره براساس میانگین هر مترمربع از فضای مورد نظر مشخص می‌شود. تعداد بازشوها، فیکس و نوع باز شدن پنجره براساس تک حالته، دو جهته یا کشویی، برای تشخیص قیمت دقیق پنجره، نیز موثر است.

با تعمیر پنجره دو‌جداره و رگلاژ درب و پنجره دوجداره upvc و تعویض پنجره الومینیومی ، آسایش و بهره وری در اقتصاد خانوار را فراهم مینمایید. برای آشنایی با نحوه تعمیر باید با کلیات و قسمت های مختلف درب و پنجره یو پی وی سی آشنا باشید. سپس اطلاعات دقیقی در مورد نحوه ساخت تا نصب را کسب کنید. از طرفی ابزارهای مورد نیاز برای تعمیرات پنجره دوجداره را تهیه کرده سپس اقدام به بر طرف کردن ایرادات کنید.

بردیا پنجره ارايه دهنده بهترین تعمیر پنجره دوجداره در تهران و کرج است

اگر جهت تحقق نحوه تعمیر پنجره upvc دوجداره اطلاعات کافی نداشته باشید، ممکن است هزینه و مشکلات بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد برای مثال اگر فشار بیش از حد به شیشه وارد شود در کسری از ثانیه پودر شده و چیزی از آن باقی نخواهد ماند.

تعمیر پنجره دوجداره با بهترین کیفیت با بردیا پنجره در تهران و حومه

در صورت نداشتن دانش فنی برای رگلاژ پنجره دوجداره ممکن است باعث از کار افتادن یراق الات و اسپانیولت شود که به طور کلی سیستم قفل و دستگیره دچار گسست شده و نیاز به تعویض کامل قطعات خراب شده پیدا کنید. نحوه و روش تعمیر پنجره upvc برای افراد عادی غیرقابل انجام است. زیرا تفاوت زیادی با درب و پنجره معمولی داشته و تجربه و تخصص کافی ، لازمه موفقیت در این امر می باشد.

تعمیر در و پنجره یو پی وی سی

تعمیر در و پنجره یو پی وی سی بخاطر عدم فرسایش و رنگ رفتگی در طول زمان بسیار به صرفه می‌باشد. تنها در مواقع لازم یعنی در صورت خراش پیدا کردن، زمانیکه نیاز به پولیش جهت احیای رنگ آن دارد استفاده می‌شود.

خرید در و پنجره دوجداره

با توجه به تمامی موارد ذکر شده، هزینه خرید در و پنجره دوجداره بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. بنابراین بصورت روزانه موج جدیدی از مصرف کنندگان این محصول تصمیم به خرید این جنس می‌نمایند. شما نیز می‌توانید جهت دریافت مشاوره تخصصی جهت خرید یا تعمیر پنجره دوجداره با متخصصین بردیا پنجره حاصل فرمایید.