همانطور که تجهیزات و لوازم خانه به تامین نیاز دارند، تعمیر پنجره دوجداره هم پس از مدتی از استفاده لازم است است یکی از مواردی که بسیاری از شرکت های تولید درب و پنجره دوجداره آن را رعایت نمی کنند، آموزش مشتریان برای استفاده صحیح از درب upvc و پنجره upvc است. یکی از دلایلی که باعث میشود پنجره دوجداره به هم بخورد، استفاده غلط مشتریان است.

نکته مهم در استفاده و نگهداری درب و پنجره دوجداره نظافت آن است. نکته مهمی که باید شرکت مربوطه و نصاب درب و پنجره upvc به کارفرمایان گوشزد کنند، تمیز کردن بازشوها و فریم و لاستیک ها و همینطور یراق آلات باعث می شود که عمر لاستیک و گسکت بیشتر شود و همینطور مکانیزم یراق آلات یو پی وی سی به خوبی کار کند. تمیز کردن یراق آلات دوجداره و همینطور روانکاری آنها باعث می‌شود که یراق‌آلات به خوبی عمل کند. از طرفی عمر یراق آلات یو پی وی سی را بالا میبرد.

“برای دریافت اطلاعات در مورد تعمیر پنجره دوجداره و رگلاژ پنجره دوجداره کلیک کنید.”

نکته ای که بسیار مهم است و باید بدانیم گریسی که به بادامک های یراق آلات زده میشود که برای روانکاری است پس از چند سال تبدیل به گل می شود که باید مجدد پاک شده و دوباره روغن کاری انجام شود. بادامک به آن قسمت های دایره ای شکل گفته می‌شود که روی یراق قرار دارد و با حرکت دستگیره به بالا و پایین حرکت می کند. کار یراق آلات درب و پنجره دو جداره که جز بسیار مهم درب و پنجره یو پی وی سی است، درگیری با قطعات روی فریم و درز بندی و آب بندی تمام نقاط درب و پنجره است و چون دائم در حرکت و اصطکاک است باید نگه داری و روغنکاری شود که درست عمل کرده و عمران افزایش پیدا کند.

پروژه های تولیدی و تعمیر پنجره دوجداره فروش درب و پنجره دوجداره upvc قیمت مناسب در تهران و کرج

تولید درب و پنجره دوجداره

اشتباه رایج دیگر این است که مشتریان محترم خود تصمیم بگیرند که تعمیر پنجره دوجداره یو پی upvc را انجام دهند یا اینکه در بعضی مواقع بعضی قطعات و یراق آلات یو پی وی سی را تعویض کند. موضوعی که باید بدانید تعمیر پنجره دوجداره کار تخصصی است. شما با تعویض بعضی از قطعات یا تعمیر تجربی خود به قسمت های دیگر آسیب وارد می کنید؛ پس بهتر است کار را به متخصص تعمیر پنجره دوجداره واگذار نمایید.

مواردی که وقتی با آن روبرو شدیم باید با تعمیرکار پنجره دوجداره تماس بگیریم:

  • ورود گرد و غبار یا سرما و گرما و صدا از بیرون در و پنجره upvc یا از بین لنگه بازشو
  • فساد لاستیک و گسکت روی فریم و بازشو
  • درست عمل نکردن یراق آلات upvc درب وپنجره
  • خرابی و دفرم شدن لوله های در و پنجره upvc
  • بد بسته شدن درب و پنجره دوجداره

در اینجا بعضی از قطعات را به شما معرفی می‌کنیم تا با آگاهی از آن هنگام خرابی بتوانید نام آن را به تعمیرکار در و پنجره دوجداره اعلام نموده تا تعمیرکار بتوانند قطعات و ملزومات را تهیه نماید.

یراق آلات درب و پنجره دوجداره

لولای درب و پنجره دوجداره تک حالته یعنی در و پنجره ای که از یک طرف باز میشود، سه نمونه است. یک لوله های معمولی که در اکثر در و پنجره ها استفاده می شود. لوله های آلومینیومی ۷ سانتی متری و در۱۰ سانتیمتری قدیمی که به رنگ‌های سفید و قهوه‌ای موجود است. این نوع لولا یو پی وی سی خیلی زود آسیب می‌بینند. به خاطر نوع جنس آن ولی اخیراً کم کم از مدار تولید و استفاده خارج شده است.

لولای 3D که بیشتر برای درب بالکن استفاده می شود. لوله های قوی است ولی این نوع لوله ها هم گران است و مشکلات خاص خود را دارد و دیگر و دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد.

لولای تنظیمی که لولای تمام فلزی قوی است که روکش پلاستیکی یا کاور آن در دو نوع قهوه ای و سفید موجود است. به علت فلزی بودن و قوی بودن لولا میزان آسیب پذیری آن بسیار کم است.

لولای دیگر لولای ۹ سانت طرح رزرو است که در رنگهای سفید و قهوه ای موجود است. این لوله ها نمونه ارتقا یافته لولاهای آلومینیومی قدیمی است که روکش آن پلاستیکی و داخل آن ورق 1/5 گالوانیزه است. لولای قویی است که میزان آسیب پذیری آن خیلی کم است.

اسپانیولت درب و پنجره یو پی وی سی چیست؟

اسپانیولت درب upvc واسپانیولت پنجره upvc یا اسپانولت پنجره تک حالته

اسپانیولت درب upvc به نوار فلزی که معمولاً در قسمت طولی یک طرف بازشو قرار دارد و توسط دستگیره درب بالکنی حرکت می کند. فرقی که اسپانیولت درب بالکن با اسپانیولت پنجره upvc دارد در این است که اسپانیولت درب بالکنی برعکس پنجره، با بالا دادن اهرم دستگیره باعث جذب و کیپ شدن درب میشود؛ یعنی اینکه بعد از بستن درب، لازم است که اهرم دستگیره را برخلاف پنجره به سمت بالا فشار دهیم تا درب هوابندی و کامل بسته شود. در این صورت است که می‌توان کلید سیلندر و مغزی را چرخاند تا علاوه بر بسته شدن درب، قفل نیز شود.

اگر دستگیره به بالا حرکت داده نشود، درب چفت نمی شود و همین طور کلید نمی چرخد تا درب را قفل کنید. تفاوت دیگری که اسپانیولت بالکنی upvc با اسپانیولت پنجره‌ای دارد این است که می‌توان زبانه قفل هم داشته باشد که با گرداندن کلید زبانه قفل درون فریم قرار میگیرد.

اسپانیولت درب بالکنی هم می‌تواند به مرور زمان مستهلک و خراب شود یا به علت استفاده ناصحیح و فشار آوردن به آن خراب شود. در این صورت باید تعویض گردد. معمولاً در اکثر موارد هم تعمیر آن ممکن نیست. برخی مشتریان تصور می‌کنند که قسمت قفل شونده آن از قسمت نوار فلزی مجزا است و اصرار دارند آن قسمت تعمیر شود. در صورتیکه اسپانیولت درب بالکنی همینطور پنجره ای به صورت یکسره و کامل هستند و تمام اجزا با هم درگیرند و هنگام خرابی باید کلا آن تعویض گردد. قیمت اسپانیولت درب بالکنی اگر در دسته ترک باشد، زیاد بالا نیست ولی اگر آلمانی باشد قیمت آن ۸ تا ۱۰ برابر گرانتر است.

اسپانیولت پنجره upvc چیست؟

اسپانیولت پنجره upvc نوار فلزی سرتاسری روی لنگه بازشو که به صورت طولی در یک طرف لنگه بازشو قرار می‌گیرد و توسط دستگیره به بالا و پایین حرکت می کند مکانیزم اسپانیولت یو پی وی سی پنجره از اسپانیولت درب بالکن ای ساده تر است همینطور ارزانتر است و توسط دستگیره به بالا و پایین حرکت می کند

با حرکت دستگیره به سمت وسط یعنی در حالت ۹۰ درجه اسپانیولت آزاد شده پنجره باز میشود با حرکت به سمت پایین بادامک اسپانیولت حرکت کرده( منظور از بادامک قطعات کوچک متحرک روی نوار فلزی است) با زاماک یا لاک‌های فریم درگیر و موجب کیپ و جذب شدن پنجره می شود. وقتی اسپانیولت و مستهلک شد و عمل نکرد بهتر است که تعویض گردد.

یراق دو حالت پنجره دوجداره upvc چیست؟

در تعمیر پنجره دوجداره در برخی موارد اگر قسمت‌هایی از یراق آلات پنجره دو جداره از مدار خارج شد و تنظیم آن به هم خورد، می توان آنرا تعمیر نمود ولی وقتی یراق آلات شکست یا مستهلک شد، باید آن را تعویض نمود. یراق پنجره دو حالته upvc با پنجره تک حالته upvc متفاوت است.

یراق آلات پنجره دو حالته upvc از ست کامل یراق که عبارت است از لولای پایین، لولای بالا به علاوه اهرم متصل به یراق برای ایجاد حالت کلنگی یا بازشو از بالا و همینطور نوارهای فلزی متصل در سه طرف به علاوه یک اسپانیولت تشکیل شده است. مکانیزم پنجره دو حالت پیچیده تر از تک حالت است و مزیت آن باز شدن هم از بغل و هم از بالا می باشد. میزان ایجاد عایق حرارتی و صوتی آن از پنجره تک حالت بیشتر است. معمولا وقتی قسمتی از یراق پنجره دوحالته خراب می‌شود، تعمیرکار پنجره upvc ناچار است که تمام اجزا یراق را تعویض نماید. به عبارتی ست کامل را باید تعویض کند.

یراق آلات پنجره کشویی

یراق آلات پنجره کشویی هم از سه بخش غلطک، ريل و اسپانیول تشکیل شده است. معمولاً تعمیر پنجره دوجداره کشویی یا درب دو جداره کشویی این غلتکها هستند که خراب یا مستهلک می شود. باید توجه داشته باشید اگر متوجه بد بسته شدن درب و پنجره کشویی شدید، قبل از اینکه غلطک ها به ریل آسیب برساند، با تعمیرکار پنجره دوجداره تماس بگیرید. غلطک پس از مدتی خراب شده، اصطلاحاً گریپاژ می کند که حتماً باید تعویض شود و قابل تعمیر نیستند.

اجزای دیگر یراق درب و پنجره کشویی، اسپانیولت است. عملکرد آن نیز مانند اسپانیولت پنجره لولایی است. با حرکت به پایین دستگیره درب یا پنجره بسته می شود و در حالت ۹۰ درجه باز می‌شود که اگر اسپانیولت آسیب ببیند آن نیز باید تعویض شود.

مشتریان گرامی که با خرابی غلطک که زیر لنگه بازشو قرار دارد، باز اقدام به باز و بسته کردن باز شروع می‌کند به ریل ها آسیب می زنند. در این صورت ریلها اصطلاحاً دچار خوردگی می شوند. اگر ریل آسیب ببیند تعمیرکار درب و پنجره باید ریل را نیز تعویض نمایید.

یراق آلات درب وپنجره فولکس واگنی چیست؟

پیچیده ترین سیستم یراق آلات درب و پنجره upvc متعلق به یراق آلات درب و پنجره فولکس واگنی است. یراق آلات فولکس واگنی عبارت است از ریل پایین به ریل بالا بازوی ریل بالا که روی قسمت بالای بازشو قرار دارد. بازوی ریل پایین که روی قسمت پایین بازشو قرار دارد. اسپانیولت و نوار فلزی سرتاسری که اسپانیولت را به سه طرف دیگر لنگه بازشو متصل می کند.

ست یراق آلات درب و پنجره فولکس واگنی این امکان را می دهد که هم درب و پنجره به صورت کشویی باز و بسته شود هم از بالا باز شود به علت ساختار مشابه باز و بسته شدن آن که شبیه درب فولکس واگن است آن را فولکس واگنی مینامند رگلاژ ‌درب و پنجره فولکس واگنی کار تخصصی است که به هیچ وجه به مشتریان توصیه نمی شود که به تنظیمات آن دست بزنند چرا که اگر آسیب جدی به یراق‌آلات آن وارد شود نمی‌توان قطعه خاصی که آسیب دیده را تعویض نمود و باید کل مکانیزم یراق تعویض شود و هزینه هنگفتی را به مشتریان تحمیل خواهد کرد که شاید تا ۲۰ میلیون تومان برسد.

رگلاژ درب و پنجره دوجداره چیست؟

در رگلاژ درب و پنجره دوجداره مهمترین جزء توسط شیشه انجام می‌پذیرد که اکثر مشتریان آن را نمی‌دانند اصطلاحی است بین نصاب ها درب و پنجره دوجداره و تعمیرکاران upvc که رگلاژ اصلی رگلاژ توسط شیشه است سپس اگر نیاز بود توسط آچار آلن های متفاوت باید رگلاژ upvc صورت بگیرد.

رگلاژ اصطلاحی به معنی تنظیم است تنظیم درب و پنجره های که باید به صورت درست و در جای درست خود قرار بگیرد و منجر به باز و بسته شدن راحت درب و پنجره گردد

در رگلاژ درب و پنجره توسط شیشه تعمیرگاه ابتدا باید زهوار ها ی درب و پنجره یو پی وی سی را باز کند در بعضی مواقع شیشه را خارج کند و شیشه ها را توسط اسپیسر های مخصوص و زیر شیشه ها تنظیم نماید.

با این کار از شیشه به عنوان تکیه گاه برای تنظیم با زشو استفاده می‌شود یک تعمیرکار حرفه‌ای قبل از هر کاری ابتدا قبل از اینکه بخواهد با آچار در پنجره را تنظیم کند با دیدن افتادگی درب و پنجره ها وقتی که از سالم بودن لوله ها اطمینان حاصل کرد درب و پنجره upvc را توسط شیشه رگلاژ می نماید رگلاژ درب و پنجره دوجداره هر چند وقت باید صورت بگیرد اگر نصب اصولی و تنظیم و رگلاژ پنجره درست و صحیح انجام شود شاید هر ده سال نیاز به تنظیم و رگلاژباشد این به شرطی است که درب و پنجره از متریال خوب ساخته شده و کارفرما از آن استفاده صحیح و اصولی کرده باشد و نکاتی را که در مورد نگهداری در قسمت های قبل به آن اشاره شده را رعایت نمایند.

رگلاژ درب و پنجره دوجداره با آچار

در بعضی مواقع مشتریان گرامی خود دست به کار شده با آچار آلن اقدام به تنظیم رگلاژ درب و پنجره upvcمی نماید که باز توصیه نمی شود چرا که بسیار با این مورد مواجه شدیم که با تنظیم قسمتی از درب و پنجره توسط مشتریان به صورت نا صحیح به اجزای دیگر آسیب وارد کرده اند.

تعویض لولای درب و پنجره دوجداره

تعویض لولای درب و پنجره هم یک کار تخصصی است چون فقط شامل تعویض صرف لولاها نیست وقتتی لولاها تعویض می‌شود باید شیشه ها جدا شده باشد و در جای استاندارد خود قرار بگیرد و سپس لولاها نصب شود و این مسلماً کار یک تعمیرکار upvc حرفه‌ای و باتجربه است.

رعایت فواصل استاندارد لوله ها با بازشو و فریم و همینطور فواصل درگیری بازشو با فریم جز موارد نصب اصولی لولای پنجره و درب upvcمی باشد.

تعویض لاستیک گسکت درب و پنجره دوجداره

اکثر پنجره‌های برند های ضعیف از لاستیک های pvcکه اصطلاح لاستیکهای دوساله گفته می‌شود همینطور لاستیکهای tpv وtpe استفاده می کنند که لاستیک‌های دوجزئی یا لاستیک‌های سر خود گفته می‌شود این لاستیک در حالت خوشبینانه تا ۷ سال عمر میکند بعد از این مدت شروع به خراب شدن و پوسیدن می‌کند جداسازی این لاستیک چون به صورت سرخود روی فریم و بازشو قرار دارند دشوار است ولی امکان پذیر است از کارهای اساسی تعمیر پنجره دوجداره و ورگلاژ پنجره دوجداره تعویض لاستیک های درزد بندی یا گسکت ها است تعمیرکار پنجره دوجداره باید با توجه به برند درب و پنجره مورد نظر لاستیک یا گسکت مربوط به آن را تهیه نماید و با جداسازی لاستیک های قبلی لاستیک جدید را جایگزین نماید بهترین لاستیک و گسکت که باید جایگزین لاستیک های قدیمی شود لاستیک های epdm است که بهترین لاستیک و گسکت با عمر متوسط ۱۵ سال است epdm بسیار مقاوم و برگشت پذیری بسیار بالایی در طول زمان دارد.

تبدیل درب های داخل بازشو بالکنی به دربهای بیرون بازشو

درب هایی که به داخل باز می‌شوند هم فضای داخل را می‌گیرد هم با برخورد به پرده ایجاد مشکل می‌کند آیا میشود درب ها را بیرون بازشو کرد بله ممکن است بشرطی که قسمت بیرون بالکن فضای کافی برای باز و بسته شدن درب را داشته باشد تنها راهی که می‌توان درب را بیرون بازشو کرد جداسازی درب و فریم به صورت کامل و به صورت برعکس نصب شود به این شکل که درب بالکنی که لولای آن از داخل مشاهده میشود را 180درجه بچرخانیم وبه بیرون نصب کنیم ولولا در بیرون مشاهده شود اگر دستگیره ویراق درب اصطلاحا بالکنی باشد نیاز به تعویض یراق اسپانیولت و دستگیره نیست و فقط با برعکس نصب کردن درب و قرار گرفتن لولا به سمت بالکن مشکل برطرف می‌شود در غیر اینصورت درب اگر درب دارای دستگیره داخل باشد اصطلاحا دستگیره یکطرفه باشد اصولا می‌توان گفت درب نیستند بلکه پنجره هستند که با کاربری درب از آن استفاده می‌شود پس برای تبدیل درب پنجره ای به درب های بیرون بازشو به احتمال زیاد باید اسپانیولت پنجره ای تک حالته آن تعویض شده اسپانیولت با آکس بزرگتر استفاده کرد وهمینطورااز دستگیره های باریک دوطرفه استفاده نمود در برخی موارد عرض سطح مقطع بازشو کوچک بوده نمی‌توان اسپانیولت با آکس بزرگتر را در آن جای داد و آن را تعویض نمود در این صورت هست که نمی‌توان درب رابه بیرون بازشو تبدیل نمود که تشخیص آن با تعمیرکار درب وپنجره دوجداره است.

کوچک کردن پنجره دوجداره

کوچک کردن لنگه بازشو یا کوچک کردن لنگه پنجره امکان پذیر است اگر بازشو پنجره به قسمتی از داخل خانه درگیر است ایجاد مزاحمت می‌کند می‌توان بازشو را باز کرد به کارگاه انتقال داد وآن را به سایز مورد نظر تغییر داد ومجدد نصب نمود در این صورت شیشه باز شو و همینطور قسمتهای ثابت پنجره اصطلاحا به آن فیکس یا کتیبه میگویند نیز دوباره با ابعاد جدید تولید و نصب شود در بعضی موارد باید کتیبه به پنجره اضافه شود که نیاز به شیشه جدید دارد.

تبدیل پنجره تک حالته به پنجره دو حالته

قبل از هر چیز پس از درخواست کارفرما تعمیرکار پنجره upvc به محل مراجعه کرده ابعاد عرض و ارتفاع لنگه بازشو را اندازه‌گیری کرده ست یراق دو حالته مربوط به آن پنجره را خریداری کرده که متناسب با ابعاد پنجره است.

در فرایند تعمیر پنجره دوجداره از پرتقاضا ترین کارها تبدیل پنجره تک حالته به پنجره دو حالته است در این مورد باید لولاهای پنجره تک حالته و همینطور اسپانیولت پنجره جداسازی شود سپس ست کامل یراق دو حالته روی پنجره سوار شده ست کامل عبارت از دولولای بالاو پایین بازوی بالای بازشو و اسپانیولت و تمامی نوار های فلزی سه طرف دیگرباز شو میباشد بعد از نصب ست یراق دو حالت پنجره مجدد تنظیم شده و شیشه روی آن نصب می گردد نکته اینکه امکان تغییر جهت بازشو مطابق نظر کارفرما امکان پذیر است.

جابجایی درب وپنجره upvc یا جابجایی لنگه بازشو پنجره یا در بالنگه ثابت

در جابجایی لنگه بازشو درد یا پنجره با قسمت ثابت یا فیکس امکان پذیر است در برخی موارد با تغییرات دکور خانه همینطور مشکل برخورد بازشو پنجره با قسمتهای دیگر خانه مشتریان درخواست جابجایی بازشو و ثابت می نمایند در این مورد نیز نیاز نیست که کل پنجره جدا شده یا نصب مجدد صورت گیرد و فقط جابجایی دو قسمت بازشو و ثابت انجام می‌شود در این مورد باید شیشه قسمت ثابت باز شده و جای لولاهای جدید در قسمت ثابت قرار گیرد و قسمت و درقسمت بازشو شیشه ثابت قرار بگیرد

جابجایی پنجره دوحالته هم مانند پنجره تک حالته امکان پذیر است ولی به علت پیچیدگی مکانیزم پنجره دو حالته زمان بیشتری برای نصب و جابجایی آن نیاز است.

آیا امکان دارد پنجره های لولایی را به کشویی تبدیل کرد؟

تبدیل درب و پنجره لولایی به کشویی

در تغییر و تعمیر پنجره دوجداره به علت اینکه ساختار و قالب پنجره های تک حالته و دو حالت اصطلاحاً درب و پنجره با پروفیل لولایی می گویند با ساختار قالب پروفیل کشویی upvc متفاوت است این تفاوت اجازه نمی‌دهد که درب و پنجره لولایی را به درب و پنجره کشویی تبدیل نمایید اگر بخواهیم کاربری آن را تغییر دهیم باید درب و پنجره جدید کشویی ساخته شود و جایگزین درب و پنجره لولایی upvc شود.

تاثیر تعمیر ورگلاژ درب وپنجره دوجداره

آیا تعمیر و ریگلاژ درب و پنجره دوجداره تاثیری بر روی صداگیری و عایق‌بندی دارد بله با برطرف نمودن معایب و رگلاژ پنجره upvcمی‌توان درب و پنجره دوجداره به حالت قبل باز گرداند ولی اینکه بتوان کارایی آن بهتر از تولید اولیه نمود و ارتقا داده شود این امکان پذیر نیست بلکه کارایی پنجره یو پی وی سی یا درب upvc بستگی به کیفیت و برند پروفیل دارد و هر چقدر برند معتبر و کیفیت پروفیل upvc بالاتر باشد تاثیر تعمیر و رگلاژ upvc بیشتر خواهد بود.

تعمیر پنجره دوجداره تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بدون تخریب در کرج و تهران با بردیا پنجره هزینه مناسب رگلاژ و تعمیر درب و پنجره دو جداره

تاثیر آببندی درب وپنجره دوجداره

یک درب و پنجره خوب با نصب خوب و رگلاژ مناسب بهترین کارایی را خواهد داشت مگر اینکه آب بندی درب و پنجره یا فریم که به قاب پنجره یا درب متصل است انجام نشود اگر آب بندی خوب انجام نشود آب صدا و گرد و غبار و سرما از قسمتهای دور پنجره وارد میشود در آب بندی دور پنجره اگر فاصله کمی زیاد باشد با تزریق فوم پلی اورتان سپس بعد از صاف کردن پلی اورتان چسب عایق سیلیکون و ماستیک به قسمت دورپنجره تزریق شده آب بندی کامل می‌شود و اگر فاصله کم باشد فقط سیلیکون و ماستیک تزریق می‌شود آب بندی مجدد در و پنجره های دوجداره به علت از بین رفتن چسب های آب بندی صورت می گیرد آب بندی پنجره یو پی وی سی هر چند سال یکبار به علت تابش نور خورشید و مرور زمان باید انجام شود.

گروه تخصصی بردیا پنجره با 13سال سابقه درخشان در زمینه صنعت تولید و ساخت انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی در سایز، مدل و رنگهای متنوع و با توجه به تجربه بی نهایت خود پروژه های بزرگی را در دست داشته است و همچنان در صدر جدول رضایت مشتریان خود قرار دارد. همچنین برای پروژه های متعدد کارکنان مجرب و با تجربه خود رابه عنوان سرپرست تیم های پنجره دوجداره UPVC و تعمیر پنجره دوجداره و رگلاژ پنجره دوجداره آنها انتخاب و عوامل تیم خود را با بهترین امکانات تجهیز می کند تا بهترین و بیشترین امکانات را به مشتریان خود در سراسر مناطق و نقاط تهران و کرج ارايه دهند.

همچنین یکی دیگر از نقاط مثبتی که باعث رضایت مشتریان از تیم بردیا پنجره شده است علاوه بر استفاده از کارکنان مجرب و با تجربه در این زمینه؛ ضمانت و گارانتی یکساله تعمیرات و خدمات می باشد. به همین دلیل مشتریان با اطمینان کامل پروژه خود را به بردیا پنجره می سپارند و اطمینان دارند که بهترین و مطلوب ترین نتیجه را دریافت خواهند کرد.

گروه صنعتی بردیاپنجره افتخار دارد در امور ذیل به هم میهنان عزیز خدمت رسانی نماید: