فروش پنجره دوجداره با رعایت تمام مسائل استانداردها، طراحی و کیفیت متریال، همه اگر در انتهای نصب و راه اندازی همراه نباشد کل پروژه زیر سوال میرود. برای محاسبه قیمت فروش پنجره دوجداره باید عرض و ارتفاع پنجره، تعداد بازشوها، تعداد یراق‌آلات مصرفی و با کتیبه بودن یا نبودن کار در نظر گرفته شود. برای اندازه‌گیری قاب در و پنجره دوجداره باید به چند نکته دقت کنید. برای اندازه گیری فریم پنجره، عرض گچ تا گچ و ارتفاع نیز گچ تا گچ درنظر بگیرید. ابعاد را نباید متر مربع در نظر گرفت و اندازه‌گیری باید براساس میلی‌متر باشد تا به ضرر مشتری نباشد.

در باب تولید و طراحی و متریال با کیفیت اصل مهمی است به دیگران وابسته به نصب و راه اندازی درب و پنجره دو جداره است که نیاز به یک تیم باتجربه متخصص دارد. منصب با سابقه و تجربه از ۱۴ سال در این صنعت با رعایت اصول اساسی مربوط به نصب پنجره upvc مهمترین بخش همانند تولید درب و پنجره یو پی وی سی دارای اهمیت است را با دقت و حساسیت بالا انجام می دهد.

در نصب پروژه های نوسازی با رعایت استانداردهای نصب دقیق و آب بندی در پروژه های بازسازی به همین شکل به علاوه برش با دقت اصولی در و پنجره ها آهنی یا و یا در و پنجره آلومینیومی بدون تخریب صورت می‌گیرد.

فروش پنجره دوجداره در تهران

بردیا پنجره تولید کننده پنجره دوجداره با سابقه حدود ۱۴ سال در صنعت دو جداره و فروش پنجره دوجداره، ۱۱ سال سابقه در زمینه تولید در و پنجره دوجداره upvc با توجه به تجربه بالا در این صنعت، با ارائه بالاترین استانداردها تولید و تنوع طرح میباشد. گروه بردیا پنجره از ابتدا تا به حال از بهترین و معتبرترین برندها و تولید، مونتاژ و طراحی با بالاترین استاندارد صنعتی بهره برده است. علاوه بر آن از یراق آلات استاندارد معتبر ترکیه و آلمان برای مونتاژ استفاده می‌کنند.

فروش پنجره دوجداره در تهران

در هنگام خرید پنجره دوجداره توجه داشته باشید، علاوه بر کیفیت بالای پروفیل و یراق آلات از مهمترین فاکتورهای پروسه تولید، طراحی است. کافی است که طراحی مناسب و اصولی انجام نشود تا کارایی پنجره دوجداره با بهترین کیفیت کاهش پیدا کند.

فروش درب و پنجره دوجداره

امروزه دیگر کسی نیست که با نام پنجره دوجداره آشنا نباشد و در ساخت‌وساز و بازسازی درب و پنجره یو پی وی سی استفاده نکند علت کارایی بالای آن فاکتور عالی برای جلوگیری از گرد و غبار و سرما و گرما و عدم نیاز به رنگ سرعت بالا در راه اندازی و نصب است.

بزرگترین مشکل در سال های اخیر که هنگام فروش پنجره دوجداره با آن مواجه شده ایم، اشتباه عمده کارفرمایان برای انتخاب نادرست برند های سطح پایین و تولید کننده‌های نابلد است؛ آن هم به دلیل ارزانتر بودن ۲۰ تا ۳۰ درصدی پروفیل های upvc نامرغوب. این باعث می شود که به هیچ وجه نتیجه مناسب نگیریم و فقط یک هزینه بابت تهیه و خرید در و پنجره دوجداره انجام دهند. یعنی عملاً تفاوتی میان پنجره های نامرغوب با در و پنجره های قدیمی نباشد. علاوه بر اینکه پنجره های بی کیفیت عایق مناسبی در برابر عوامل محیطی نخواهد بود، مشکل دیگری نیز برای مشتری ایجاد می کند.

درب و پنجره های قدیمی این مشکل را ندارند. آنهم از رگلاژ خارج شدن مدام پنجره های یو پی وی سی سطح پایین و برندهای متفرقه است. که این امر پس از مدتی باعث رگلاژ پنجره دوجداره خواهد شد. دیگر اینکه برندهای متفرقه نه تنها عایق نخواهد بود، بلکه پس از نصب و راه اندازی نمی‌توان آنها را آب بندی نمود.

ارزانترین قیمت پنجره دوجداره

ابتدا باید بدانیم خرید پنجره upvc به هیچ عنوان هزینه نیست و با جبران انرژی به مرور زمان هزینه با کمتر مصرف کردن انرژی باز می گردد. پس بهتر است در انتخاب هنگام خرید پنجره دوجداره دقت کنید و بهترین نوع را تهیه نمایید. برای اینکه دست کارفرما باز باشد، برای انتخاب پروفیل یو پی وی سی، بسته به نیاز و هزینه مورد نظر در فروش پنجره دوجداره پروفیل هایی با  اولویت قیمتی از ویستابست، وین تک ،لئووین را معرفی کنیم.

علت تفاوت قیمتی موبایل‌ها وزن به متر طول تفاوت کمی در ترکیب ساخت پروفیل ها است. کار فرما میتواند بسته به بودجه یکی از این سه را انتخاب نمایید. شایان ذکر است هر سه استانداردها و گارانتی های لازم را دارا می باشد. سعی ما بر این بود که با توجه به رقابتی بودن ارزانترین قیمت پنجره دوجداره با هر سه پروفیل را ارائه دهیم.

نکته بسیار مهمی که باید در فروش پنجره دوجداره به آن توجه داشت ارزانی غیر معمول یک برند از سوی بعضی همکاران بی علت نیست. متاسفانه همکارانی هستند که از متریال بی‌کیفیت در پروفیل های شناخته شده استفاده میکنند تا بتوانند قیمت کاذب رقابتی بدهند.

همین عامل در فروش پنجره دوجداره باعث شده است که بسیاری از کارفرمایانی که پنجره های برند با قیمت غیر معمول را تهیه کردند، به مشکل بخورند. پنجره آنها کارایی لازم را که باید یک برند معتبر داشته باشد، ندارد. کارایی پایین این برندهای معمولا در آب بندی و صداگیری میباشد.

تولید و فروش پنجره دوجداره

فروش در و پنجره دوجداره با کیفیت

فروش در و پنجره دوجداره با کیفیت توسط بردیا پنجره محدودیت مکانی ندارد. به علاوه در تهران و کرج به تمامی نقاط کشور ارسال میشود. بردیا پنجره ارائه دهنده سه پروفیل upvc است. هر سه دارای استاندارد صنعت ساختمان و استاندارد صنعت upvc یا ( RAL آلمان ) میباشد. سه پروفیل (لئووین ویستابست وینتک) با یک استاندارد طراحی، تولید، نصب و راه اندازی می شود.

از گالوانیزه ۱/۲۵ و یراق آلات ترکیه vhs یا آلمان بهترین قطعات برای مونتاژ و همینطور لولاهای تقویتی و تنظیم با شیشه تمام صنعتی هنگام فروش پنجره دوجداره استفاده می شود. درب upvc هم در بالکن و هم در سرویس‌ها و هم در استخرها کاربرد دارد. دربهای یو پی وی سی هم با شیشه و هم با پنل upvc بسته نوع استفاده تولید میشود. پنجره های upvc ویستابست و وین تک و لئو وین به صورت پروفیل نوسازی یا پروفیل بالدار یا پرواز برای پروژه های بازسازی طراحی شده است و این می تواند به زیبایی داخلی و خارجی ساختمان کمک کند.

قیمت پنجره دو جداره کشویی

پنجره کشویی upvc جهت مکانهایی استفاده می‌شود که نیاز نباشد برای باز کردن پنجره، پرده کنار برود. بهترین گزینه برای استفاده بهینه از فضای موجود اتاق ها است. پنجره دوجداره کشویی و همینطور درب دو جداره کشویی، با توجه به اینکه از مدل آلومینیومی بهتر است، در جهت آب بندی و جلوگیری از هدر رفت انرژی ولیکن کارایی پنجره های لولایی تک حالت و پنجره های دو حالت را ندارد.

به این دلیل است که پنجره های لولایی هنگام بسته شدن توسط لولاها و در سمت دستگیر توسط اسپانیولت و یراق آلات upvc روی فریم جفت و جذب  می‌شود و راه نفوذ آب و گرد و غبار را می‌بندد. مکانیزم درب و پنجره دوجداره کشویی به صورت حرکت عرضی روی ریل توسط غلطک است. هنگام بسته شدن مانند درب و پنجره لولایی جفت و جذب نمی شود و همین باعث می شود که عملکرد درب و پنجره دوجداره کشویی بین ۶۰ تا ۷۰ درصد درب و پنجره دو جداره لولایی میباشد.

درب و پنجره دوجداره کشویی به صورت دوریل و تک ریل است. معمولا عرض پنجره تک ریل 10/7 و دو ریل 6 تا 8 سامتی متر است. درب پنجره دوجداره کشویی بعلت قطر و ضخامت بالاتر نسبت به سایر پروفیل ها دارای وزن بیشتر بوده به همین جهت معمولا بین 30 تا 40 درصد گرانتر از پنجره دوجدار لولایی است. توصیه ما در فروش پنجره دوجداره همیشه به کارفرمایان گرامی این است که حتی المقدور از پنجره دوجداره کشویی استفاده نکنند تا بتوانند پرت انرژی کمی داشته باشند.