قیمت پنجره دوجداره وین تک با مطالعه و بررسی پروفیل های انواع پنجره دوجداره UPVC موجود در داخل بازار های کشور قطعا نام وین تک را شنیده اید. پروفیل وین تک پس از آزمایشات لازم توسط کارشناسان، تولید کنندگان و مهندسان و به دلیل نداشتن معایب از نظر تغییر فرم و رنگ روانه بازار های کشور شد و پس از رضایتمندی و استقبال بی نظیر افراد در استفاده از این محصول پر کاربرد؛ پروفیل وین تک به عنوان یکی از بهترین پروفیل های تولید شده در میان محصولات مشابه در ایران شناخته شد.

حال با ترکیب پروفیل وین تک با شیشه استاندارد، پنجره دوجداره وین تک جزو برترین پنجره های یو پی وی سی در ایران شناخته شده است.

تولید پنجره دوجداره Wintech (وین تک) با ساختار استاندارد دارای کیفیت بسیار بالا و عمری مفید میباشد. قیمت پنجره دوجداره وین تک نسبت به قیمت پنجره دوجداره ویستابست پایین تر و مناسب تر است.

مزایای پنجره دو جداره وین تک

  • معمولا بیشتر از 40 درصد انرژی ساختمان و یا هر مکانی از طریق پنجره ها صورت می گیرد اما استفاده از پنجره دوجداره وین تک استاندارد این مشکل را حل خواهد کرد.
  • پنجره های وین تک علاوه بر ظرافت و زیبایی که در ساختار خود را دارند از قوی ترین عایق صدا و عایق دما برخوردار هستند.
  • پنجره وین تک از نظر عایق دما حدود 50 تا 60 درصد که هزینه های گرمایشی و سرمایشی را کاهش می دهد.
  • با پروفیل و پنجره های دوجداره وین تک برای خود و عزیزانتان یک محیط آرام و بدون سر و صدا بسازید.

 

قیمت پنجره دوجداره وین تک تعمیر پنجره دوجداره فروش درب و پنجره دوجداره upvc قیمت مناسب در تهران و کرج

 

در شرکت بردیا پنجره تمامی تولیدات پنجره دوجداره وین تک مطابق با آخرین قوانین محیط زیست اتحادیه اروپا تهیه شده است که قابل بازیافت می باشند. در حال حاضر پروفیل های وین تک در 8 کشور جهان در حال تولید میباشد و به 54 کشور در سراسر دنیا صادر میشود.

لمینت پنجره وین تک

معمولا پروفیل های UPVC سفید هستند اما با توجه به نمای ساختمان ها لازم است رنگ آنها تغییر کند که محصولی به نام پروفیل لمینت وارد بازار شد و طبیعتا قیمت پروفیل لمینت بیشتر از پروفیل سفید است.

انواع پنجره دوجداره وین تک

به صورت کلی پنجره های دوجداره یو پی وی سی وین تک به 4 دسته تقسیم میشوند که شامل w700 ،w640 ،w260 ،pp640 میشود. پروفیل W640 جزو پرفروش ترین پنجره های وین تک است و البته نسبت به دیگر محصولات قیمت بالاتری نیز دارد که عرض آن 60 میلی متر است و دارای 4 اتاقک جهت عایق بندی در طراحی این محصول در نظر گرفته شده است و دارای لاستیک درزبندی نیز میباشد.

دسته w700 از دسته w640 نیز سنگین تر میباشد که عرض آن 700 میلی متر است و شامل 5 اتاقک در طراحی آن میباشد. همچنین w260 برای پنجره های کشویی کاربرد دارد.

پنجره دوجداره UPVC وین تک از پروفیل های قدیمی پنجره دوجداره یو پی وی سی در ایران محسوب می شود و این نوع پروفیل از کیفیت بالایی برخوردار است. قیمت پنجره دوجداره وین تک را نمی توان خیلی دقیق بیان کرد زیرا باید ابتدا ابعاد، متراژ و دیگر مشخصات پروژه را بررسی شود و سپس قیمت دقیق به مشتری اعلام شود. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره و مشاوره و راهنمایی مهندسین بردیا پنجره از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

وین تک شناخته شده‌ترین پروفیل ایران است این پروفیل upvc در سه قاره آسیا، آفریقا، اروپا و هشت کشور تولید می شود و به ۵۴ کشور صادر می شود. هشت کشور ایران، اوکراین، روسیه، آذربایجان، ترکیه، هندوستان، تونس و آلمان این پروفیل را تولید می‌کنند و توسط دفاتر شان در ۵۴ کشور به فروش می رسانند.

انواع پروفیلهای ‏upvc وینتک

  • پروفیل سری ۲۶۰ کشویی دو ریل در این نوع پروفیل هر دو لنگه متحرک است از پروفیل ۸۵ میلیمتر است.
  • پروفیل سری ۲۶۰ کشویی تک ریل در این نوع پروفیل فقط یک لنگه متحرک است عرض پروفیل ۱۰۷ میلیمتر است.
  • پروفیل سری ۷۰۰ پروفیل دارای سطح مقطع ۷ سانتی متر و دارای ۵ کانال یا چمبر می‌باشد که این پروفیل قابل استفاده برای شیشه های سه جداره می باشد و نسبت به سری ۶۰۰ عایق حرارتی و صوتی بهتری است.
  • پروفیل upvc سری ۶۰۰ وین تک پرفروشترین و عمومی‌ترین پروفیل وین تک است که پروفیل ۴ کاناله یا چمبر می باشد که سطح مقطع آن ۶ سانتی متر است مناسب برای شرایط آب و هوایی در اکثر مناطق ایران است.

قیمت پنجره دوجداره وین تک با توجه به انتخاب هر یک از پروفیل های وینتک متغیر است. البته با توجه به استقبال و کارایی پروفیل سری ۶۰۰ و ۴ کاناله وین تک که برای درب و پنجره های دو جداره لولایی و فولکس واگنی مورد استفاده دارد، بیشترین تقاضای مشتریان و البته توصیه تولیدکنندگان این پروفیل ‏upvc است که هم به صورت پروفیل نوسازی و هم به صورت پروفیل بازسازی یا پروفیل پرواز موجود می باشد. پروفیل پرواز دارای بال و یک لبه دور تا دور فریم قرار دارد که بهترین پوشش برای درب و پنجره های قدیمی پس از تعویض می باشد.

قیمت پنجره دوجداره وین تک نسبت به کیفیت آن مناسب است و این یکی از دلایل پر طرفداری این پروفیل می‌باشد. از دلایل دیگر مطرح شدن این پروفیل در سطح کشور قدمت و اینکه پس از سالها کیفیت خود را اثبات نموده است.

از مزایای دیگر پروفیل وین تک دارا بودن استاندارد ral آلمان می باشد که استاندارد بین المللی تایید پروفیل upvc میباشد و همین طور دارای استاندارد صنعت ساختمان ایران است.

کنترل کیفیت به صورت کامل روی تمام انواع پروفیل های upvc وین تک صورت می گیرد از جمله:

  • تست میزان صاف بودن سطح پروفیل
  • تست شفافیت رنگ سطوح پروفیل
  • تست ابعاد هندسی مقاطع پروفیل
  • تست مقاومت در برابر ضربه در دمای زیر صفر
  • تست مقاومت نقطه جوش پروفیل
  • تست مقاومت زمانی و تغییر رنگ در برابر تابش
  • تست مقاومت حرارتی تا منفی ۴۰ درجه سانتیگراد
  • تست مقاومت حرارتی تا ۱۵۰ درجه سانتی گراد

قیمت پنجره دوجداره وین تک به ترتیب از گرانترین به ارزانترین به این شکل است:

  • پروفیل سری ۲۶۰ تک ریل کشویی وسط مقطع ۱۰۷ میلی متر علت آن وزن بالای پروفیل
  • پروفیل سری ۲۶۰ کشویی دو ریل با سطح مقطع ۸۵ میلیمتر علت وزن بالای پروفیل
  • پروفیل سری ۷۰۰ با قطر ۷ سانتی متر
  • پروفیل سری ۶۰۰ با سطح مقطع ۶ سانتی متر که پرمصرف‌ترین گفته است

یکی دیگر از دلایل اینکه قیمت پنجره دوجداره وین تک از پروفیل های سطح پایین گرانتر است، دارا بودن گرید a و کیفیت بالای این پروفیل یو پی وی سی می باشد.

قیمت پنجره دوجداره وین تک معمولاً ۱۵ تا ۲۰ درصد گرانتر از پروفیل پلاس پن که پروفیل اقتصادی شرکت وی تک است، علت اینکه پروفیل پلاس پن ارزانتر از وینتک است، فقط وزن و متر به نسبت متر طول و کمی تغییر در ترکیبات تولید می باشد ولی استانداردهای پروفیل وین تک را دارا می باشد.

همینطور پروفیل وینتک ۲۰تا۳۰درصد از پروفیل ویستا بست ارزانتر است، که دارای گرید a می باشد و به لحاظ وزن از پروفیل وین تک سنگین تر میباشد.

تنها دلیلی که می تواند قیمت پنجره دوجداره وین تک را با ابعاد مشخص با دو شرکت متفاوت و دو قیمت متفاوت دید، استفاده از متریال بی‌کیفیت و یراق آلات نامرغوب دانست. پیشنهاد می شود در انتخاب پروفیل upvc بسیار دقت فرمایید؛ چرا که انتخاب پروفیل ۲۰ یا ۳۰ درصد ارزانتر شاید تمام هزینه های شما را بی ثمر کند و بعد از تعویض پنجره قدیمی با دوجداره نتیجه حاصل نشود. انتخاب پروفیل یو پی وی سی وین تک گام اول است و انتخاب شرکت معتبر که در تولید و همینطور استفاده از قطعات و یراق آلات upvc خوب و همینطور نصب درب و پنجره دوجداره با رعایت تمامی استانداردها به همان میزان اهمیت دارد.

شرکت بردیا پنجره تولید کننده درب و پنجره دوجداره وین تک با سابقه ۱۴ سال اجرای آن در سراسر کشور و تهران و کرج در پروژه های نوساز انبوه و همینطور بازسازی و استفاده از بهترین متریال در تولید و یراق آلات درب و پنجره دوجداره و گارانتی محصول خود و پاسخگویی به مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش همیشه در صدد برآوردن رضایت مشتریان بوده، درب و پنجره دوجداره وین تک را با توجه به استاندارد و استفاده از یراق آلات ترک و آلمان و گالوانیزه 1/2میلیمتر و طراحی مناسب ارائه می دهد.