با توجه به گستردگی شرکت و کارخانه هایی که در زمینه تولید پنجره دوجداره ویستابست فعالیت می کنند و ارائه دهنده این محصول و محصولات مشابه به بازار هستند. همچنین قیمت پنجره دوجداره ویستابست یا قیمت پنجره دوجداره وین تک با این تفاوت که از طرف هر شرکت اعلام می گردد، در این بخش شرکت تخصصی بردیا پنجره قصد دارد با بررسی انواع پنجره های UPVC در طرح و ابعاد مختلف و بررسی قیمت هر کدام، مشتریان عزیز را قبل از خرید و یا تعمیر پنجره دوجداره نسبت به قیمت تقریبی آنها آگاه سازد.

فروش پروفیل ویستابست قیمت پنجره دوجداره تعمیر پنجره دوجداره فروش درب و پنجره دوجداره upvc قیمت مناسب در تهران و کرج

 

از جمله عوامل متعددی که در انواع قیمت پنجره دوجداره UPVC تاثیرگذار می باشد:

  • اگر نوع پروفیل های upvc یو پی وی سی تغییر کند قیمت پنجره دوجداره ویستابست نیز متفاوت می شود. پروفیل ویستابست در بین پروفیل های ایرانی از نظر کیفیت بهترین کیفیت را داراست و از نظر قیمت کمی نیز نسبت به محصولات مشابه بالاتر می باشد.
  • اگر از یراق آلات با برند و مارک های مختلف استفاده می کنید و بجای استفاده از لولای قابل تنظیم مناسب از لولاهای معمولی که شامل 8 سانت و 10 سانت می باشد استفاده کنید؛ با اینکه قیمت محصول پایین می آید اما از نظر مقاومت و تحمل وزن پنجره هم نیز رتبه محصول پایین می آید و این امر خوب نیس و باعث آسیب پذیری سریع پروفیل می شود.
  • اگر از ورقه گالوانیزه ضعیف استفاده کنید هزینه پروفیل استفاده شده کاهش پیدا می کند؛ اما از نظر مقاومت، مقاومت پروفیل هم به مراتب پایین می آید، باید توجه داشت که ورقه گالوانیزه نقش اساسی و مهمی در استحکام درب و پنجره دوجداره دارد.
  • اگر از شیشه دوجداره غیر استاندارد استفاده شود، قیمت کاهش می یابد اما این کار معایب زیادی را دارد.
  • می دانید که لاستیک آب بندی نقش بسیار مهمی در عایق بودن پنجره دارد، و حتما باید از نوع EPDM باشد و لاستیک باشد نه PVC یا پلاستیک، زیرا در غیر اینصورت در گرما و سرما و تغییرات آب و هوا به مرور زمان تکه تکه می شود و از بین می رود و دیگر پنجره به خوبی کیپ نمی شود به عنوان مثال: لاستیک درب یخچال.
  • اگر تولید و نصب غیر استانداردی داشته باشید و از پیچ های مخصوص، فوم و چسب استاندارد و با کیفیت خوب استفاده نکنید و از محصولات متفرقه و کیفیت پایین، به منظور پایین آمدن قیمت و هزینه ها استفاده کنید، جدا از کم شدن هزینه ها کیفیت کار و محصول شما بشدت پایین می آید زیرا نصب خیلی مهم است. اگر اندازه گیری دقیق نباشد و نصب هم غیر اصولی باشد، حتی اگر از بهترین متریال روز هم استفاده کرده باشید پنجره عایقی و مناسبی نخواهید داشت.

مشخصات فنی جهت شناخت و خرید پنجره دوجداره ویستابست:

  1. تمامی لاستیک های آب بندی از نوع epdm
  2. پروفیل سه کاناله سری ۶۰ ویستابست سفید
  3. تجهیزات کامل یراق آلات vorne ساخت کشور ترکیه
  4. تولیدات کاملا استاندارد و مطابق با دفترچه راهنما فنی شرکت ویستابست
  5. گالوانیزه داخلی به ضخامت ۱/۵ میلی متر و به صورت یکپارچه در تمامی سطوح و u شکل با ابعاد ۲۵*۳۳ میلی متر

بردیا پنجره به عنوان بزرگترین مرکز فروش و تعمیر انواع پنجره دوجداره UPVC، پنجره کشویی، پنجره تک حالته و دو حالته، پنجره فولکس واگنی، اجرای پروژه های تولیدی و تعمیر، رگلاژ پنجره دوجداره و دیگر خدمات هر لحظه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

امروزه با توجه به بالا رفتن هزینه و قیمت های گرمایش و سرمایشی و همچنین آلودگی های صوتی و آلودگی هوا مخصوصا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت، نیاز به استفاده از پنجره دوجداره و پنجره های upvc روز به روز بیشتر می شود و استقبال زیادی از این محصول پر کابرد میشود.

قیمت پنجره دوجداره ویستابست

پنجره دوجداره ویستابست امروزه با پیشرفته شدن صنعت از بهترین فرمولاسیون روز دنیا و با بالاترین کیفیت مواد اولیه تولید و اجرا میشود. لازم به ذکر است که ترکیب و تولید مواد اولیه بکارفته در تولید پروفیل ویستابست با توجه به وضعیت و شرایط آب و هوایی هر منطقه انجام می شود.

در این بخش می خواهیم نقاط قوت پروفیل ویستابست و ترکیب آن با شیشه را بررسی کنیم:

عایق صدا: استفاده از پروفیل ویستابست ترکیب شده با شیشه مناسب و استاندارد؛ یک محیط کاملا آرام و بدون سر و صدایی را را ایجاد می‌کند.

عایق دما: پنجره های تولید شده ویستابست قابلیت صرفه جویی 60 درصدی در هزینه های سرمایشی و گرمایشی را داراست.

عایق گرد و غبار: با استفاده از پنجره های ویستا بست و همچنین نوار های مخصوص درزبندی و یراق آلات مناسب و مخصوص قفل تا حد زیادی امکان ورود گرد و غبار را می توانید بگیرید.

صرفه جویی در مصرف انرژی: با استفاده از پروفیل و پنجره ویستابست می‌توانید حدود 40 درصد از انرژی مصرف شده در ساختمان را بکاهید.

شرکت ویستا بست از سال ۸۶ شروع به فعالیت نمود. ویستابست اولین شرکتی است که گواهینامه رال آلمان را دریافت نمود و با توجه به سابقه این پروفیل های upvc نظر کارشناسان و مصرف کنندگان می‌توان گفت برترین پروفیل upvc ایرانی است.

پروفیل درب و پنجره ویستا بست در دو نوع ۶۰ میلیمتری سه کاناله و استفاده از شیشه با ضخامت ۲۲ میلیمتر و پروفیل ۷۰ میلیمتری ۵ کاناله و استفاده از شیشه با ضخامت ۲۴ میلیمتر تولید می شود. شیشه مورد استفاده در درب و پنجره ویستابست قطورترین میان تمام پروفیل ها می باشد.

پروفیل های سه کاناله شرکت ویستابست

در پروفیل های سه کاناله یا سه چمبر دارای قطر دیواره سه میلیمتری می‌باشد و سطح مقطع آن ۶۰ میلی متر و پروفیلهای ۲۵ قالب تولید می‌شود.

پروفیل های ۵ کاناله شرکت ویستابست

پروفیل های ۵ کاناله یا چمبر با قطر دیواره سه میلیمتر و عرض سطح مقطع ۷۰ میلی متر در ۱۴ قالب تولید می شود.

پروفیل ۵ کاناله شرکت ویستابست به علت قطر بیشتر نسبت به پروفیل سه کاناله بیشتر در ساختمانهای بلند مرتبه و مکان های سردسیر و پر سرو صدا همینطور درب و پنجره با ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد و همینطور به لحاظ عایق حرارتی و صوتی از پروفیل ۳ کاناله بهتر است.

پروفیل های کشویی شرکت ویستابست

پروفیل های ‏upvc کشویی ویستابست در ۴ پروفیل و ضخامت دیواره آن نیز ۳ میلیمتر است.

پروفیل های رنگی و طرح دار ویستابست

شرکت ویستابست دارای ۷ نوع لمینت و تنوع رنگی بسیار برای در و پنجره هایی که نیاز به رنگ یا لمینت دارند تا رنگشان متناسب با رنگ پنجره های ساختمان و سلیقه مشتریان باشد.

قیمت پنجره دوجداره ویستا بست هم مانند دیگر برندها، بسته به استفاده از سری سه کانال، پنج کانال یا کشویی آن می باشد. پروفیل کشویی و ۵ کاناله گرانتر از پروفیل سه کاناله میباشد و عامل وزن در تفاوت قیمت آن ها موثر می باشد.

به طور متوسط قیمت پنجره ویستابست از اکثر پنجره های یو پی وی سی موجود در بازار گران تر است؛ به طور حدودی قیمت درب و پنجره ویستابست ۲۵ تا ۳۰ درصد از پنجره وین تک گران‌تر است. پروفیل upvc بهترین پروفیل موجود در میان پروفیل های ایرانی است. پنجره دوجداره ویستا بست بیشترین میزان جلوگیری از اتلاف انرژی را در میان پروفیل های موجود در ایران را دارا میباشد. یعنی ۳۵ تا ۴۰ درصد از اتلاف انرژی جلوگیری می کند. درب و پنجره ویستا بست، پروفیل مخصوص بازسازی دارد که مناسب بازسازی است که علاوه بر کیفیت، باعث زیباتر شدن و پوشش قسمت فلزی پنجره های قدیمی میشود.

از مزایای پروفیل ویستابست این است که لاستیک یا گسکت آب بندی پس از تولید روی آن به طور مجزا نصب می‌شود و جنس لاستیک یا گسکت epdm یعنی بهترین گسکت که در میان لاستیک ها با دوام و ماندگاری ۱۵ سال است.

اگر در تولید پنجره ویستابست تمامی موارد استاندارد اعم از گالوانیزه ۱.۲۵ یراق آلات با کیفیت و لاستیک epdm شیشه صنعتی اتصالات قوی استفاده شود، کارایی واقعی خود را خواهد داشت.

این را باید در نظر گرفت که اگر حتی پروفیل یو پی وی سی استفاده شود ولی در تولید از متریال استاندارد استفاده نشود، کارایی پنجره ویستابست به شدت کاهش پیدا می‌کند.

مزایای مهم ویستابست

  • گواهی صلاحیت آزمایشگاه 10725
  • گواهی استاندارد ایران
  • گواهینامه فنی مرکز طراحی راه و مسکن شهرسازی

عامل دیگر و مهمی که پس از انتخاب نوع مورد نظر پروفیل ویستا بست با توجه به کاربری که به آن نیاز دارید در قیمت پنجره دوجداره ویستا بست تعیین کننده است طرح و شکل پنجره upvc است. اگر پنجره دوجداره دارای طرح و شکل های هندسی بوده، روی قیمت تاثیر می گذارد. اگر رنگ یا لمینیت یک ‌رو یا دورو باشد، افزایش قیمت خواهد داشت و همینطور اگر تعداد لنگه بازشو آن بیشتر باشد، افزایش قیمت خواهد داشت.

شرکت بردیا پنجره باسابقه ۱۴ سال تولید کننده پروفیل ویستا بست و بهره‌مندی از بهترین متریال در تولید درب و پنجره دوجداره و سه جداره ویستابست و تعمیر پنجره دوجداره ضمانت می کند که بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت پنجره دوجداره ویستا بست را به مشتریان ارائه دهد و پس از تحویل پروژه پاسخگویی گارانتی ارائه شده به مشتریان باشد. شما می توانید با خیال راحت در و پنجره ویستابست را سفارش داده و سالها از آن استفاده کرده و لذت ببرید و از گارانتی آن بهره مند شوید.