پروفیل لئووین پروفیل های UPVC تعمیر پنجره دوجداره فروش درب و پنجره دوجداره upvc قیمت مناسب در تهران و کرج

آیا از قیمت پنجره دوجداره بی‌اطلاع هستید؟ آیا به دنبال اطلاعاتی در این حیطه هستید؟ اگر شما نیز به دنبال یک راهنمای مفید در حیطه پنجره دوجداره، عوامل مؤثر بر قیمت این پنجره‌ها یا قیمت پنجره دوجداره تاشو ضد سرقت و مواردی ازاین‌دست می‌گردید، صفحه درستی را انتخاب کرده‌اید.

در این مقاله مقصود ما ارائه اطلاعاتی مفید در حیطه پنجره دوجداره است. اگر شما هم مجذوب این پنجره‌های کاربردی هستید پیشنهاد ما این است تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

ضرورت اطلاع از قیمت پنجره دوجداره

عوامل مختلفی بر قیمت پنجره دوجداره ضد سرقت تأثیر می‌گذارند. ارائه یک قیمت که از لحاظ استاندارد در سطح مناسبی قرار گرفته باشد، کار آسانی نیست. ازآن‌جهت که صاحبان خانه قصد دارند برای بودجه تعمیرات یا زیباسازی منزل برنامه‌ریزی کنند باید قبل از شروع از هزینه‌ها مطلع شوند. بااین‌حال با مطالعه این مقاله می‌توانید از میانگین قیمت‌ها و زمان خرید پنجره دوجداره مطلع شوید.

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی upvc پنجره دو جداره چرخان تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره محاسبه قیمت آنلاین

نمای پنجره چرخان دوجداره

انواع پنجره دوجداره را بشناسید

پنجره‌های دوجداره انواع مختلفی دارند. این شکل‌های مختلف باعث تفاوت در قیمت پنجره دوجداره تاشو یا خواهند شد.

  • چرخان

این نوع پنجره‌ها جزء اولین انتخاب‌ها برای افراد هستند؛ زیرا از لحاظ ایمنی در سطح مناسبی قرار دارند. واحدهای پنجره از یک سیستم لولای دوگانه برخوردار هستند.

آن‌ها این ویژگی را دارند که از بالا به سمت داخل مایل شده و از سمت پایین نیز کامل باز شوند. از خصوصیاتی که سطح ایمنی را بالا می‌برد این است زمانی که دستگیره در حالت کج است، پنجره فقط در حد چند اینچ باز می شود.

انتخاب پنجره محفظه‌ای مؤثر در قیمت پنجره‌های دوجداره

  • محفظه‌ای

این نوع از پنجره‌های دوجداره نیز محبوبیت خاص خود را دارند و دلیل آن، این است که به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که نور طبیعی را وارد محیط منزل می‌کنند. اتاق‌هایی که تاریک هستند با استفاده از این نمونه پنجره به‌خوبی روشن می‌شوند.

نوع بزرگ این پنجره می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای مکان‌های تاریک و دلگیر باشد. نحوه باز شدن این پنجره‌ها می‌تواند قابل تغییر و با سلیقه مشتری انجام شود.

  • کشویی عمودی

اگر منزل شما به شیوه سنتی و قدیمی بوده، پنجره کشویی گزینه مناسبی برای شما است. نوع محصول در قیمت پنجره دوجداره بسیار تأثیرگذار است. این نوع از پنجره‌ها به‌جای اینکه به داخل یا خارج ساختمان باز شوند، به‌صورت عمودی می‌لغزند.

 نمایی از استفاده پنجره دوجداره

  • نوار گرجی

از دیگر پنجره‌های محبوب، پنجره دوجداره نوار گرجی است. ظاهر آن‌ها به این صورت است که چند پنجره کوچک در هر واحد وجود دارند.

  • قاب پنجره دوجداره

انتخاب قاب مناسب نیز بر قیمت پنجره دوجداره ضد سرقت مؤثر است. شما باید تصمیم بگیرید چه قابی برای پنجره خود انتخاب کنید. از قاب‌های موجود می‌توانیم به گزینه‌های زیر اشاره داشته باشیم:

  • یکی از قاب‌های محبوب upvc بوده که دارای رنگ‌های متنوع است.
  • از دیگر قاب‌ها چوب سخت و محکم است اما این نمونه برای جلوگیری از زوال نیاز به پیگیری منظم دارد.
  • آلومینیوم یکی دیگر از قاب‌هایی است که مورداستفاده قرار می‌گیرد و از لحاظ قیمت مقرون‌به‌صرفه است.
  • کامپوزیت از دیگر قاب‌ها بوده که معمولاً از ترکیب آلومینیوم و چوب است.

عوامل مؤثر بر قیمت پنجره‌های دوجداره

این موضوع که چه عواملی امکان دارند قیمت پنجره دوجداره را افزایش یا کاهش دهند مفید است. از عوامل تأثیرگذار بر هزینه می‌توان موارد زیر را بیان کرد:

  • تعداد پنجره‌هایی که قرار است برای منزل خود در نظر بگیرید، چقدر است؟
  • چه نوع شیشه‌ای را قصد دارید برای منزل مورداستفاده قرار دهید؟
  • چه جنسی را برای فریم پنجره در نظر گرفته‌اید؟
  • قصد دارید پنجره را در چه ابعادی بسازید؟
  • چه تعداد حفره یا چمبر برای پنجره قصد دارید تعبیه کنید؟
  • پنجره‌ای که در نظر گرفته‌اید به شکل استاندارد بوده یا به شکل سفارشی است؟
  • از چه ابزاری برای ساخت پنجره دوجداره استفاده می‌کنید؟
  • نصاب پنجره دوجداره چه هزینه‌ای را برای نصب پیشنهاد می‌دهد؟

نکاتی برای بهتر کردن کارایی پنجره دوجداره

اینکه پنجره‌های شما چقدر خوب طراحی شده‌اند، مهم نیست. حتی اگر پنجره‌های شما دوجداره یا سه جداره باشند با رعایت نکات زیر می‌توانید به بهبود کارایی این پنجره‌ها کمک کنید.

  • استفاده از پرده‌های حرارتی

انتخاب یک پرده ضخیم و مناسب که در طول شب جلوی پنجره‌ها را بگیرد، به طور مؤثری از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند.

  • استفاده از عایق فیلم پنجره

استفاده از عایق‌های مدرن پلاستیکی که روی پنجره می‌کشند از اتلاف انرژی به طور مؤثری جلوگیری می‌کند. این نوارها هنگام نصب پنجره به درخواست مشتری مورداستفاده قرار می‌گیرند که می‌توانند به طور مؤثری از نفوذ هوا جلوگیری کنند.

نصب توری پلیسه روی پنجره دوجداره

در سفارش تولید و ساخت درب و پنجره دوجداره، اگر کارفرما توری پلیسه سفارش بدهد، توری هم همراه پنجره دوجداره تولید میشود. پس از نصب درب و پنجره دوجداره توری ها هم نصب می‌گردد. بردیا پنجره با 14 سال سابقه تولید توری پلیسه خود با بالاترین کیفیت و بهترین متریال بازار به سراسر استان تهران و کرج (البرز) ارسال میکند و آماده خدمت رسانی در تمامی ایام میباشد. جهت آشنایی با مزایا و نحوه تولید توری پلیسه این مقاله را بخوانید.

نکات مهم خرید پنجره‌های دوجداره

برای اینکه قیمت پنجره دوجداره را درک کنید، نیاز است تا نکات تخصصی زیر را در نظر داشته باشید.

  • مراقب نصب پنجره‌های دوجداره به‌جای پنجره‌های قدیمی باشید

همیشه در تعویض پنجره‌های قدیمی باید به این نکته توجه کنید قبل از اینکه شیشه‌های دوجداره را جایگزین شیشه‌های تک جداره کنید، با یک متخصص در این امر مشورت داشته باشید.

گاهی این تعویض می‌تواند فواید زیادی برای شما داشته باشد اما امکان دارد قاب و اتصالات قدیمی به‌اندازه کافی مستحکم نباشند و توانایی تحمل وزن شیشه دوجداره را نداشته باشند.

  • درازمدت فکر کنید

استفاده از پنجره‌های دوجداره در واقع یک نوع سرمایه‌گذاری است. استفاده از این پنجره‌ها در صرفه‌جویی هزینه‌ها بسیار مؤثر هستند. از دیگر فواید این نوع از پنجره‌ها این است که ارزش منزل شما را بالا می‌برند.

برای آشنایی بیشتر با قیمت‌ها بهتر است از تولیدکنندگان این پنجره کمک بگیرید. فروشگاه بردیا با چندین سال سابقه در زمینه فروش و نصب پنجره دوجداره در هر مرحله همراه شماست.

  • به‌دست‌آوردن اطلاعات از مشتریان سابق

یکی از کارهایی که می‌توانید برای اطلاع از انصاف و قیمت پنجره دوجداره تاشو به دست آورید صحبت با مشتری‌های قدیمی است که می‌توانند اطلاعات با ارزشی در اختیار شما بگذارند.

برای استعلام قیمت پنجره دوجداره به صورت آنلاین میتوانید ابعاد درب و پنجره را در قسمت گفتگوی آنلاین سایت که در قسمت پایین و سمت راست قرار دارد، برای ما ارسال کنید تا در کمترین زمان ممکن، شما را از قیمت روز خرید درب و پنجره UPVC مطلع کنیم. در صورت تمایل میتوانید با شماره 09126480034 تماس حاصل فرمایید.

عوامل موثر در قیمت در و پنجره دوجداره تاشو uPVC به صورت زیر می‌باشد:

  • ابعاد پنجره دوجداره
  • نوع پروفیل uPVC
  • دوجداره یا سه جداره بودن پنجره ها
  • نقشه پروژه
  • تعداد بازشو یا کشویی بودن پنجره دوجداره
  • نوع رنگ آمیزی در و پنجره دوجداره (لمینت ، پروفیل رنگی ، طرح چوب ، روکش های متنوع آلومینیومی و …)
  • رنگ و نوع شیشه دوجداره ( سکوریت ، لمینت و …)
  • گالوانیزه های استفاده شده در داخل بدنه پنجره

لازم به ذکر است قیمت پنجره upvc یا قیمت پنجره یو پی وی سی در هر طرح می تواند کاملا متغییر باشد. در این مقاله همه چیز درمورد قیمت پنجره دوجداره را توضیح دادیم.

با توجه به هر مترمربع بر حسب اختلاف طرح های پنجره برای ارائه اطلاعات مفید به مشتریان محترم قیمت حدودی ارائه می گردد.
برای اطلاع از قیمت دقیق درب و پنجره دوجداره با کارشناسان بردیاپنجره تماس بگیرید تا طرح و قیمت را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهند.
تلفن تماس با کارشناسان: 02128421512

تعمیر پنجره دوجداره رگلاژ پنجره دوجداره کشویی با هزینه مناسب رگلاژ درب و پنجره دو جداره upvc در تهران و کرج

قیمت درب و پنجره یو پی وی سی یا قیمت پنجره دوجداره تابع قیمت متریال مصرفی می‌باشد. چون در پنجره سه‌جداره از پرو فیل پهن تر و شیشه‌های سه جداره استفاده می‌شود، به همین دلیل قیمت فروش پنجره سه جداره از پنجره دو جداره بالاتر است.

پروفیل یو پی‌ وی‌ سی upvc هر سال افزایش قیمت داشته است. این پروفیل‌ها اصلی‌ترین مواد تشکیل‌ دهنده‌ در و پنجره دوجداره هستند و افزایش قیمت آن تاثیر مستقیم بر قیمت محصول نهایی دارد.

در سال‌های گذشته تنها وجود تورم سبب بالا رفتن قیمت پروفیل های upvc می‌شد، اما در چند سال اخیر عدم فروش و عرضه در بازار و بالا رفتن نرخ ارز نیز قیمت پروفیل‌ و درنتیجه قیمت درب و پنجره یو پی‌ وی‌ سی را بالا برده است.

قیمت پنجره آنلاین

جهت دسترسی سریع شما عزیزان برای محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره 1400، ابعاد و قیمت پنجره ها را با برندهای وین تک و لئووین به همراه عکس آنها در سایت قرار داده شده است.

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره

ارائه دهنده قیمت و پیش فاکتور خرید درب و پنجره دوجداره UPVC ویستا بست و وینتک و برندهای دیگر در ۵ الی ۱۰ دقیقه و مشاوره رایگان از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب بازدید رایگان جهت پروژه نوسازی و بازسازی پنجره آهنی و آلومینیومی

نتیجه‌گیری

در این مقاله به بررسی عواملی که بر قیمت پنجره دوجداره ضد سرقت مؤثر هستند پرداختیم. ضرورت اطلاع از قیمت پنجره‌های دوجداره را بررسی کردیم. پس از آن به بررسی انواع پنجره دوجداره و قاب‌ها با جنس‌های متفاوت پرداختیم. در ادامه مقاله عواملی که بر قیمت پنجره تأثیر می‌گذارند را مورد بررسی قرار دادیم. در انتهای مقاله  نکاتی که برای خرید پنجره دوجداره باید در نظر بگیریم را با شما به اشتراک گذاشتیم.