پروفیل ویستا‌بست

شرکت ویستابست در سال ۸۲ تاسیس شد و از سال ۸۶ شروع به کار نمود. ماشین آلات تولید پروفیل شرکت ویستابست از شرکت‌های آلمانی کراس مافای آلمان و گراینر اتریش است. تمامی محصولات شرکت ویستا بست تحت لیسانس ral آلمان می‌ باشد. پروفیل ویستابست سنگین‌ترین وزن به متر طول را در میان پروفیل های ایرانی دارد.

پروفیل ویستابست در دو نوع سه چمبر و پنج چمبر، (سه کاناله و پنج کاناله) ارائه شده است. پروفیل سه کاناله با قطر 6 سانت مناسب و برای استفاده در تمام کشور در تمامی نقاط آب و هوایی میباشد. پروفیل پنج کاناله بیشتر مناسب نقاط سردسیر میباشد. با قطر 7سانتی متر پروفیل با استفاده از لاستیکهای آببندی (گسگت) epdm که از بهترین های لاستیکهای دنیا استفاده میکند که مقاوم در برابر نور خورشید در دراز مدت میباشد.

پروفیل ویستا بست بالاترین امتیاز را در میان پروفیل های معتبر در ایران دارد. پروفیل upvc ویستابست با کیفیت بالا در اثر گذر زمان، تابش نور خورشید، آلودگی محیطی، همینطور مواد شیمیایی و قلیایی بسیار مقاوم است. پروفیل ویستا بست میتواند از 35 درصد پرت و هدر رفت انرژی در ساختمانها جلوگیری کند.

پروفیل های UPVC پروفیل وین تک تعمیر پنجره دوجداره فروش درب و پنجره دوجداره upvc قیمت مناسب در تهران و کرج

پروفیل وین‌تک

گروه شرکتهای ado در کشور ترکیه در شهر آنتالیا سازنده پروفیل وین تک می باشد. پروفیل وین تک در سال ۷۹ وارد بازار ایران شده است. از سال ۷۹ تا سال ۸۹ شرکت وین تک با ایجاد دفاتر، با وارد کردن پروفیل upvc به ایران پروفیل نمایندگی های خود تامین کرد. در آغاز سال ۸۹ شرکت وین تک کارخانه تولیدی انواع پروفیل های  upvc را در کشور ایران با مشارکت بخش خصوصی با خرید زمین به مساحت ۳۶ هزار متر مربع در شهرک صنعتی واقع در شهر تبریز و احداث سالن های تولیدی و اداری به متراژ ۱۶ هزار متر مربع سال‌های اخیر مساحت کارخانه‌های وین‌تک بسیار افزایش یافته است.

پروفیل های تولیدی شرکت وین تک:

پرفیل با عرض 70 ملیمتر دارای 5 چمبر یا 5 کاناله باعنوان (W700)

پروفیل با عرض ۶۰ میلیمتر و 4 چمبر یا 4کاناله با عنوان (w640)

پروفیل با عرض 107 میلیمتر تک ریل و اتاقک تقویت کننده پروفیل (کشویی) با عنوان (w260)

پروفیل با عرض 85 میلیمتر جفت ریل و اتاق تقویت کننده پروفیل (کشویی) با عنوان (w260)

و اما پروفیل اقتصادی وینتک با عنوان (pp624) با نام پلاس پن از سری پروفیل های جدید و اقتصادی شرکت وین تک که از سال ۹۲ توسط مهندسین طراحی شده به لحاظ استانداردها و ترکیبات مواد اولیه مانند سایر پروفیل های مجموعه وین تک است و مناسب پروژه های انبوه سازی است، پروفیل ارزان ۶۰ میلیمتر 4 چمبر یا 4 کاناله میباشد.

خصوصیات تمام پروفیل های وین تک:

  • عدم پوسیدگی و خوردگی
  • عدم نیاز به سرویس دوره ای  رنگ کاری در سالیان
  • امکان تولید به صورت پوشش لمینت در داخل و خارج یا هر دو طرف پروفیل
  • دارای تمامی استاندارد های جهانی صنعت یو پی وی سی

پروفیل اقتصادی لئووین

پروفیل اقتصادی لئووین متعلق به شرکت امرتات می باشد. پروفیل لووین به رغم داشتن نام اقتصادی دارای استانداردهای بالای صنعت upvc است. دارای استاندارد RAL_GZ716/1 و همین طور استاندارد ملی ایران با کد 12291 و گارانتی ۱۰ ساله محصولات می باشد. از سری پروفیل های لئووین لولایی، کشویی تک ریل و جف ریل، پروفیل بازسازی لمینیت تکرو دورو و با مغز رنگی می باشد.

آزمایشات کنترل کیفیتی که گروه امرتات روی پروفیل لووین انجام می‌دهند:

  • آزمایش مقاومت سطح پروفیل در دمای منفی ۱۰ درجه سانتیگراد
  • اندازه گیری رطوبت مواد اولیه مصرفی
  • سنجش چگالی و آنالیز طرح اختلاط
  • اندازه گیری جرم واحد طول
  • سنجش میزان یکدستی سطح ظاهری رنگ پروفیل
  • سنجش میزان انقباض و انبساط پروفیل در تغییرات دما
  • سنجش میزان استحکام نقطه جوش گوشه ها بر اساس فرمولاسیون تولید
پروفیل لئووین پروفیل های UPVC تعمیر پنجره دوجداره فروش درب و پنجره دوجداره upvc قیمت مناسب در تهران و کرج