جنس توری پلیسه درب و پنجره تولید شده یا آکاردئونی از پلی استایرن است و به علت خواص پلیمری، دارای دوام بالا در شرایط محیطی است. جنس توری بردیا پنجره از مش اکرلیک ترک میباشد و فریم و قاب آن از آلومینیوم با کیفیت و سنگین و یراق آلات ایرانی با کیفیت بالا میباشد.

قاب یا فریم توری پلیسه از آلومینیوم به رنگهای سفید و قهوه ای و مشکی و چند رنگ دیگر است که توری پلیسه هنگام جمع شدن درون این قاب قرار میگیرد. داخل قاب یا فریم آلومینیومی از پرزهای مویی قرار دارد. که از عبور گرد و خاک و حشرات جلوگیری می‌کند. اصطلاحا به این توری ها، توری مویی خور گفته می‌شود.

توری پلیسه درب و پنجره توسط یراق و نخ و قرقره جمع و بسته میشود و حالت پلیسه طور آن، این اجازه را می‌دهد که توری درون قاب جمع شود. قاب آلومینیومی در بیرون پنجره نصب می‌شود و از داخل دیده نمی‌شود.

سوراخهای توری پلیسه بسیار ریز میباشد و از ورود هرگونه حشرات جلوگیری می کند.

مزایای توری پلیسه:

  • نصب سریع و آسان
  • کیفیت بالا و عمر طولانی
  • انتی باکتریال و ضد کپک و مقاومت در برابر شرایط  محیطی و نور خورشید
  • قابل شستشو است و راحت تمیز می‌شود

بردیا پنجره دو نوع توری پلیسه تولید  می‌کند:

  1. توری تک فریم
  2. توری دوفریم با دبل فریم

توری تک فریم دارای یک قاب آلومینیومی است و پس از نصب، تنها راه جدا سازی توری، باز کردن پیچ های نصب است و معمولا جدا نمیشود و کارفرما توری را روی پنجره تمیز می‌کند.

توری دوفریم یا دبل فریم از دیگر تولیدات ما است که همانطور که از اسم آن مشخص است، علاوه بر فریمی که روی پنجره پیچ می‌شود، یعنی همان فریم توری تک فریم، قاب دیگری هم روی آن قرار میگیرد که توری به آن متصل است و این اجازه را به کارفرما می‌دهد که توری را هر چند ماه یکبار جدا کرده و آنرا شسته مجددا به سادگی نصب کند.

توری دبل فریم بعلت قاب مجزا یا فریم دوم جدا شونده نسبت به توری تک فریم گرانتر است. از لحاظ کیفیت و جنس توری هر دو نوع توری یکسان هستند.

توری پلیسه علاوه بر درب و پنجره های دوجداره، قابلیت نصب روی اکثر درب و پنجره های قدیمی را دارد.

در سفارش خرید درب و پنجره دوجداره، اگر کارفرما توری پلیسه سفارش بدهد، توری هم همراه پنجره دوجداره تولید میشود و پس از نصب درب وپنجره دوجداره توری ها هم نصب می‌گردد.

کارفرمایانی که می‌خواهند هم از قیمت توری مطلع شوند و هم بدون حضور کارشناس، توری را سفارش دهند، با این روش می‌توانند اندازه‌گیری کنند.

متر را برروی لبه داخلی بازشو پنجره از عرض و ارتفاع قرار داده و اندازه بگیرند.

باز شو درب upvc یا پنجره upvc که از داخل دارای لبه است می‌توانند از این سمت لبه عرض تا لبه دیگر، همینطور از یک سمت لبه ارتفاع تا لبه دیگر اندازه گرفته شود.

کارشناس با اندازه دریافتی مساحت توری را محاسبه می‌کند و قیمت را به کارفرما  اعلام می‌کند. درصورت تمایل توری ساخته میشود.

توری پلیسه فقط در جهت چپ به راست و برعکس حرکت می‌کند.

قیمت توری پلیسه

قیمت توری پلیسه براساس متر مربع محاسبه می‌شود؛ یعنی طول ضرب در عرض. توری های زیر یک متر هم، یک متر محاسبه می‌شود. قیمت توری هایی که ارائه می‌شود به همراه نصب است و البته بدون محاسبه هزینه ارسال و حمل میباشد.

توصیه گروه تعمیر پنجره دوجداره ما اینست که همیشه توری را همیشه تمیز نگهدارید و داخل قاب را همیشه دستمال مرطوب بکشید تا باز و بسته شدن توری به سادگی انجام شود و طول عمر آن افزایش یابد. گروه تعمیرات ما در گلاژ پنجره دوجداره یا تعمیرات پنجره upvc به درخواست کارفرما توری های تک فریم را جدا می‌کند و پس از شستشو، کارفرما مجدد نصب مینماید.

بردیا پنجره با 14 سال سابقه تولید توری پلیسه با بالاترین کیفیت و بهترین متریال بازار به سراسر تهران و کرج ارسال و آماده خدمت رسانی در تمامی ایام میباشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *