پروفیل پلاس پن یا pp624 شرکت وین تک، پروفیل پلاس پروفیل اقتصادی و ارزان قیمت شرکت وینتک برای استفاده در پروژه های انبوه سازی می‌باشد که دارای استاندارد های تولید پروفیل همانند دیگر پروفیلهای وین تک می‌باشد عرض یا سطح مقطع اچان 60میلیمتر می‌باشد و 4کاناله می‌باشد.

پروفیل پلاس پن مناسب برای پروژه های نوسازی و بازسازی می‌باشد و از لحاظ قیمت از سری 600 وینتک ارزان تر است.

با اینکه پروفیل پلاس پن ارزانتر است ولی میزان عایق بندی آن همانند دیگر پروفیل های وینتک میباشد.

پروفیل ساخته شده در این شرکت :

بردیا پنجره با سابقه طولانی در زمینه فروش پنجره دوجداره، تعمیر پنجره دوجداره و رگلاژ درب و پنجره دوجداره در تهران و کرج میباشد.

پروفیل پلاس پن یکی از پرکاربرد ترین پروفیلها در صنعت درب و پنجره دوجداره میباشد. توجیه پذیری اقتصادی آن روی آوری به استفاده از این محصول را اضافه نموده. پروفیل پلاس پن علاوه بر حفظ کیفیت و بهره وری در حد استانداردهای اروپایی، قیمت موجهی دارد که همین دلیل دیگری بر پرمصرف بودن آن شده است. این پروفیل بنابر مدل آن داری اتاقک های ۴ و ۵ خانه میتواند باشد. اما کانال تخلیه آب آن جزو تمهیدات ویژه در تولید این محصول میباشد!

این یعنی همواره میتوانید شیشه ای خشک و عاری از مه گرفتگی و ذرات بخار و مه داشته باشید.

پروفیل های UPVC پروفیل وین تک تعمیر پنجره دوجداره فروش درب و پنجره دوجداره upvc قیمت مناسب در تهران و کرج

کیفیت دید بهتر حاصل این ویژگی در پروفیل

انواع نوار و درزگیر بکارگرفته شده بروی شیشه و پروفیل حالت عایق صدا و گرد و غبار بودن آن را شدت میبخشد. پس حتما از یراق آلات یو پی وی سی با کیفیت در تهیه درب و پنج ره دوجداره استفاده نمایید تا علاوه بر ارئه کیفیت بهینه، استهلاک کمتر داشته باشد و سرمایه شما رد هدر ندهد. استفاده ا ز یراق آلات مناسب در قیمت پنجره دوجداره پروفیل پلاس پن تاثیر گذار خواه د بود. اما تصمیم گیرنده نهایی شما خواهید بود.

استفاده از ماشین آلات و ابزار پیشرفته در تولید درب و پنجره دوجداره بسیار موثر میباشد. شرکت مادر آن از اروپا مانند کشور آلمان است کا بعدا ترکیه و ایران نیز پا را فراتر نهاده است. اما کیفیت خوب و یکپارچه در تولید این محصول به حفظ استاندارد تولید آن کمک میکند.

خاصیت ضد زنگ بودن این نوع پروفیل کمک میکند نیاز به رنگ مجدد سالیانه نداشته باشد. اما کیفیت بالای آن نیز موجب میگردد در صورت عدم خش و خراش، پنجره به زیبایی و خوش رنگی روز اول نصب بدرخشد.

شستشوی پنجره دوجداره براحتی صورت میپذیرد. اما بر ای تعمیرات دوره ای و رگلاژ پنجره دوجداره نیازمند استفاده از کادر تخصصی شرکت ما میباشید. ما با برای بال آماده ارایه خدمات تعمیر پنجره دوجداره به مشتریان گرانی هستیم.

تنهاکافیست جهت شستشوی این نوع پنحره از یک دستمال نرم بهمراه آب و صابون بهره ببرید.

یراق درزگیر و لاستیک درزگیر در اثر استهلاک میتوان د فرسوده شده،ازبین برود و کیفیت خود را در مسدود سازی پنجره در مقابد گرما باد،غبار و صدا از دست دهد.

تعویض درزگیر پنجره دوجداره در تعمیرات دوره ای صورت خواهد پذیرفت.

تولید درب و پنجره دوجداره با استفاده از پروفیل پلاس پن پیشنهاد خوبی است اما شما جهت دریافت قیمت انواع برند پروفیل برای تعویض پنجره قدیمی با پنجره دو جداره میتوانید به صورت آنلاین با شماره تلفن همراه ما در تماس باشید. ما در اولین فرصت به محاسبه ابعاد و اندازه پنجره دوجداره در محل شما حضور پیدا خواهیم نمود. تنها کافیست با شماره های ارتباطی ما تماس حاصل نمایید.

استفاده از پروفیل مناسب از جمله پروفیل وین تک باعث میشود تا سروصدا و گرد و غبار کمتری وارد منزل یا محیط کار شود. بنابراین برای تصمیم گیری در مورد برند پروفیل پنجره باید با کسی مشاوره کنید که اطلاعات کافی در مورد انواع برندهای پروفیل داشته باشد.