تعمیر پنجره دوجداره تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بدون تخریب در کرج و تهران با بردیا پنجره هزینه مناسب رگلاژ و تعمیر درب و پنجره دو جداره

در سال های ابتدایی که پنجره دوجداره UPVC به صنعت و تولید ایران راه پیدا کرد و مردم پس از آشنایی و مطلع بودن راجع به ویژگی و مزیت های این صنعت تمایل پیدا کردند و از درب و پنجره UPVC برای ساختن ساختمان های خود و یا تعویض پنجره قدیمی با دوجداره استفاده می‌کنند. گروه بردیا پنجره این ویژگی را دارد که علاوه بر تولید و ساخت درب و پنجره دوجداره برای ساختمان های در حال ساخت، تعویض پنجره آهنی با دوجداره را نیز انجام می‌دهد.

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در تهران

تعویض درب و پنجره های قدیمی با پروفیل های برند معتبر که مخصوص بازسازی درب و پنجره دوجداره می‌باشد باید با بالاترین تاثیر در مهار حرارت و گرد و غبار صورت گیرد، بهترین و استانداردترین پروفیل‌های برندی که امروزه در بازار موجود می‌باشد از جمله ویستابست و وین تک است.

همچنین در نظر داشته باشید که استفاده از بهترین یراق آلات، یراق آلات ترک و آلمانی می باشد و شیشه های دوجداره UPVC شرکتی که کاملا مکانیزه با گاز آرگون است با قطر 20 و 22 میل‌می باشد. در این صورت تعمیر پنجره دوجداره دیرتر انجام خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که تعویض پنجره قدیمی با دوجداره یا تعویض پنجره آهنی با دوجداره معمولا در یک روز کاری و بدون تخریب و با برش های عمودی افقی پنجره انجام میگیرد اما چارچوب های اصلی پنجره های قدیمی برش نمی‌خورند و در جای خود باقی می‌ماند.

آن پروفیل هایی که برای بازسازی هستند قسمت‌های قابل دید پنجره قدیمی را پوشش می‌دهد و باعث می‌شود به هیچ عنوان بخش‌های قدیمی در دید نباشد که علاوه بر عایق کاری، زیبایی بخش‌های داخلی نیز از بین نرود و حفظ شود.

تعمیر پنجره دوجداره تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بدون تخریب در کرج و تهران با بردیا پنجره هزینه مناسب رگلاژ و تعمیر درب و پنجره دو جداره

بسیاری از کارفرمایان محترم نحوه‌ی تعویض پنجره قدیمی با دوجداره را می‌پرسند سعی می‌کنیم‌ به اختصار پروسه تعویض را توضیح دهیم.

در تعویض پنجره های آهنی با دوجداره، نیاز به تخریب و یا جداسازی کامل چهارچوب (قاب‌های) آهنی یا آلومینیومی نیست؛ درواقع تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب، بدین شکل است که از چهارچوب درب و پنجره آهنی، آلومینیومی برای زیر کار نصب درب پنجره upvc استفاده می‌شود.

فقط ستونها و قیدهای عموی و افقی که روی چهارچوب قرار دارند که شیشه های بازشو روی آن است، بسیار بااحتیاط، با خارج کردن شیشه ها و سپس توسط سنگ فرز برشکاری، بادقت صورت می‌گیرد بدون اینکه آسیبی به دیوار اطراف و رنگ و کاغذ دیواری وارد شود.

پس از جداسازی قبل از اینکه تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره صورت بگیرد، قاب قدیمی را تمیز کرده، درب upvc یا پنجره upvc مخصوص بازسازی که دارای بال یا لبه بلند است برای پوشاندن و کاور کردن اطراف قاب فلزی یا آلومینیومی که تا حدود زیادی یا بصورت کامل پوشانده می‌شود.

درب دوجداره upvc یا پنجره دوجداره upvc بازسازی پس از قرار گرفتن در محل مورد نظر، توسط پیچ های نصب مخصوص در فواصل معین به قاب آلومینیومی یا آهنی فیکس می‌شوند. در تعویض پنجره قدیمی با دوجداره، چون نصاب ناگزیر است که روی قاب های قدیمی، درب و پنجره upvc را نصب کند، اگر احیانا قاب آهنی یا آلومینیومی کمی ناشاقول باشد، به ناچار پنجره دوجداره هم با کمی ناشاقولی نصب شود؛ ولی مشکل خاصی به وجود نمی آورد و فقط احتمالا باعث کمی حرکت به جلو و عقب درب وپنجره دوجداره می‌شود.

پس از پیچ شدن پنجره دوجداره یا درب دوجداره بازسازی و پس از پاک کردن دور تا دور قاب با پارچه، برای از بین بردن گرد و خاک درب و پنجره upvc، توسط چسب مخصوص آب بندی سیلیکون هم رنگ پنجره که می‌تواند سفید، سیاه یا قهوه ای باشد انجام می‌شود.

آب بندی پنجره دوجداره

مرحله بعد از آب بندی، نصب شیشه ها، رگلاژ درب و پنجره دوجداره است که این قسمت از کار هم مانند نصب و آببندی حائز اهمیت است. نصب شیشه دوجداره باید با دقت و اصولی انجام شود. باید اسپیسرها یا فضا پُرکن هایی در زیر شیشه دوجداره قرار بگیرد تا شیشه از سطح پنجره دو جداره فاصله بگیرد. همینطور در قسمت باز شو پنجره شیشه توسط اسپیسرها طوری مهار شوند که بازشو به راحتی باز و بسته شود.

تنظیم در قسمت بازشو بسیار مهم است و اگر به درستی انجام شود، سالها نیاز به تنظیم مجدد نیست.

در پروژه های بازسازی، اندازه گیری و طراحی باید به دقت انجام شود تا فرم و شکل پنجره ها، مشابه نمای اصلی ساختمان باشد تا نمای ساختمان تغییر نکند. همینطور رنگ پنجره دوجداره upvc با رنگ پنجره های ساختمان و رنگ شیشه ها یکی باشد. اگر بخواهیم پنجره ای دوجداره و همرنگ ساختمان باشد، باتوجه به تنوع رنگ مختص پنجره upvc رنگ انتخاب می‌شود. درب و پنجره می‌تواند از بیرون یا هر دو طرف رنگ شود؛ رنگهای مورد استفاده، آلمانی بسیار با کیفیت و مقاوم هستند. به درخواست کارفرما می‌توان درب و پنجره دوجداره را لمینیت کرد که کمی در هزینه تاثیرگذار است.

تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره یا تعویض پنجره آهنی با دوجداره مقرون به صرفه‌ترین کار برای ساختمان‎های دارای پنجره‌های آهنی آلومینیومی است، چرا که با این کار می‌توان علاوه بر صرفه‎جویی در انرژی و همینطور کاهش سر و صدا و گرد و غبار در ساختمانهای قدیمی‌تر، کاربری ساختمان را مانند ساختمان‌های نوسازی تغییر داد و با همان کیفیت ساختمان را عایق کرد.

در تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره باید این را بدانیم که کیفیت پنجره بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که اگر بخاطر ارزان بودن، پنجره دوجداره ارزان و بی‌کیفیت انتخاب کنیم در واقع علاوه براینکه وقت و انرژی و هزینه را از دست داده‌ایم، خود را دچار چالش و مشکل جدید کرده‌ایم؛ چون نه تنها هیچ کارایی ندارد، بلکه غیر از ایرادات درب و پنجره های قدیمی، مشکلات از رگلاژ خارج شدن مداوم نیز به مشکلات‌مان اضافه می‌شود.

پیشنهاد ما این است که بخاطر 20 تا 30 درصد گرانتر بودن پنجره دوجداره ویستابست و پنجره دوجداره وین تک، از پنجره upvc ناشناخته و بی کیفیت استفاده نکنید؛ چون نه گارانتی دارند و نه کارایی درب پنجره دوجداره را و فقط اتلاف هزینه است.

زمان تحویل پروژه بازسازی معمولا یک هفته و زمان تعویض پنجره قدیمی با دوجداره معمولا یک روز کاری می‌باشد. در پروژه های بازسازی این اطمینان را می‌دهیم که راندمان کار همانند پروژه های نوسازی باشد و بازدهی کار تفاوتی با ساختمان نوسازی نداشته باشد.

بیشتر ساختمان ها دارای پنجره آهنی هستند و برای تعویض پنجره آهنی نیاز نیست که کلاف آهنی جدا شود منظور از کلاف آهنی کل فریم پنجره می باشد.

جدا سازی پنجره آهنی فقط شامل قید های پنجره می باشد یعنی ستون های افقی و عمودی پنجره. با جدا سازی شیشه ها و برش قید ها فریم یا کلاف پنجره باقی می ماند.

تعویض پنجره آهنی با دوجداره

این به این معناست که در جداسازی و یا در مونتاژ پنجره آهنی لزوما گچ کاری یا رنگ کاری ساختمان آسیب نمی بیند یا خیلی خیلی آسیب کمی میبیند و اصطلاحا تعویض پنجره بدون تخریب صورت می گیرد.

تعمیر پنجره UPVC تولید کننده انواع در و پنجره دو جداره یو پی وی سی در تهران و کرج تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره UPVC تعویض پنجره آهنیپروفیل بازسازی UPVC بهترین گزینه برای جایگزینی پنجره های قدیمی آهنی می باشد.

در جداسازی پنجره آهنی از سنگ فرز استفاده می شود و بهتر است قبل از این که تکنسین نصب مشغول به کار شوند کارفرما حداقل 1/5 متر اطراف پنجره را خلوت کند تا به علت برش پنجره و پاشش براده آهن لوازم خانه آسیب نبیند.

پس از جداسازی و مونتاژ پنجره وقت آن می رسد که پنجره یو پی وی سی روی فریم یا کلاف خود پنجره سوار شود. پروفیل بکار رفته در در کار های باز سازی و تعویض پنجره دوجداره آهنی پروفیل بالدار، لبه دار،پروفیل پرواز و یا پروفیل بازسازی است. علت آن این است تا حدود زیادی قسمت های دور تا دور قاب قدیمی یا کلاف آهنی پنجره پوشیده شود یا کاور گردد.