چهار دلیل دوجداره کردن در و پنجره های قدیمی

با افزایش دانش و تجهیزات موجود برای تعمیر و بازسازی خانه های قدیمی، ممکن است ایده ی تعویض در و پنجره های قدیمی با نوع جدید و دوجداره آن به ذهن شما نیز خطور کرده باشد. خوشبختانه در بسیاری از موارد، دیگر نیازی به تخریب گسترده و طولانی نیست. فرایند تعویض و نوسازی می تواند در مدت زمان کوتاهی به صورت کامل صورت پذیرد. امروز در این مطلب به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت که چرا بهتر است تا پنجره های قدیمی خانه و یا محل کار را با درب و پنجره دوجداره جایگزین نماییم و چهار دلیل دوجداره کردن در و پنجره های قدیمی را ذکر میکنیم.

کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در مصرف برق و گاز

یکی از مهمترین عواملی که می تواند شما را برای تعویض در و پنجره های قدیمی محل زندگی تان قانع کند، همین مورد است. کاهش مصرف انرژی بحث مهمی است که خود بر اساس دو دیدگاه کلی قابل بررسی است.

کاهش مصرف انرژی به هر طریقی که باشد می تواند تاثیرات مناسبی بر روی محیط زیست و کاهش اثر فرایند گرمایش کره زمین داشته باشد و همین موضوع می تواند برای دوستداران محیط زیست و طبیعت بسیار جذاب باشد.

مورد دوم افزایش قیمت محسوس برق و گاز در سال های اخیر است. با این افزایش قیمت ها بهترین راهکار برای کاهش هزینه ها، استفاده از درب و پنجره دوجداره است. آمار جمع آوری شده در چند وقت اخیر نشان داده است تعویض در و پنجره قدیمی و به ویژه در خانه های با قدمت بالاتر، توانسته است تا 50 درصد در کاهش مصرف انرژی و هزینه های مربوط به آن تاثیر گذار باشد.

عایق صوتی مناسب پنجره دوجداره

این مورد بیشتر برای منازل مسکونی که در محله های شلوغ و یا نزدیک خیابان و اتوبان واقع شده اهمیت دارد. در و پنجره قدیمی جدای از اینکه باعث اتلاف شدید انرژی می شوند، توانایی مناسبی برای جلوگیری از ورود صدای اضافه محیط به داخل را نیز ندارند. همچنین قرار داشتن در محیط های شلوغ و پر سر و صدا که اصطلاحا دارای آلودگی صوتی هستند، می تواند برای انسان بسیار زیان آور باشد.

در چنین شرایطی بهترین گزینه استفاده از پنجره دوجداره است. در توصیف عملکرد نسل جدید در و پنجره دوجداره که بازدهی بسیار خوبی نیز دارند، می توان گفت که تقریبا تمام آلودگی های صوتی با منشا بیرونی را با درصد بالایی فیلتر می کنند و نتیجه این کار افزایش آرامش و تمرکز برای ساکنین منزل است.

زیبایی و سهولت کاربری پنجره upvc

در و پنجره های قدیمی اغلب به خاطر فرایند فرسودگی که در طی مدت ها برایشان اتفاق افتاده است، زیبایی و جلوه ظاهری خود را از دست می دهند. از جمله مهم ترین عواملی که در این فرایند تدریجی تاثیر گذار است مواردی مانند زنگ زدگی، پوسیدگی اجزای داخلی و آسیب های ناشی از ضربات است.

در کنار مسئله زیبایی و جلوه نظری، پنجره های قدیمی معمولا از سهولت کاربری پایینی برخوردار هستند هر چند که دلایل مختلفی برای این موضوع وجود دارد اما از اصلی ترین آنها وزن زیاد و فرسودگی این در و پنجره هاست.

این موضوع می تواند باعث سختی در باز و بسته کردن و گیر کردن در یک حالت خاص شود. اما در و پنجره دوجداره به خاطر طراحی و ساخت ویژه ای که دارند، معمولا سبک وزن و بسیار کارآمد هستند و این مشکل به ندرت در آنها دیده میشود.

نصب توری پلیسه روی پنجره دوجداره

در سفارش تولید و ساخت درب و پنجره دوجداره، اگر کارفرما توری پلیسه سفارش بدهد، توری هم همراه پنجره دوجداره تولید میشود. پس از نصب درب و پنجره دوجداره توری ها هم نصب می‌گردد. بردیا پنجره با 14 سال سابقه تولید توری پلیسه خود با بالاترین کیفیت و بهترین متریال بازار به سراسر استان تهران و کرج (البرز) ارسال میکند و آماده خدمت رسانی در تمامی ایام میباشد. جهت آشنایی با مزایا و نحوه تولید توری پلیسه این مقاله را بخوانید.

مقاومت در برابر نفوذ آب و حشرات و استحکام بالا

آخرین موردی که امروز و در این پست بررسی خواهیم کرد، مقاومت بسیار خوب درب و پنجره دوجداره است. یکی از رایج ترین مواردی که می تواند در خانه هایی با در و پنجره قدیمی رخ بدهد، چکه کردن آب در هنگام بارش باران و یا شستشو است که می تواند باعث بروز خسارت در قسمت های کناری پنجره شود. همچنین در و پنجره های قدیمی به دلیل داشتن منافذ بسیار بزرگ می توانند مناسب ترین راه برای ورود حشراتی مانند مورچه و سوسک از خارج به محیط خانه باشند.

در نهایت چهار دلیل دوجداره کردن در و پنجره های قدیمی را ذکر کردیم. اما استفاده از درب و پنجره دوجداره می تواند شامل مزایای بسیار دیگری نیز باشد که هر کدام بسته به شرایط خاص شما بیشتر نمود خواهد کرد. برای مشاوره و خرید می توانید با قسمت پشتیبانی ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *